لوازم آرایش دوستتان فلجتان می کند

akahmadi
الو دکتر:اگر پاهایتان را دوست دارید لوازم آرایش دوستانتان را قرض نگیرید برس آرایش درست مثل مسواک یک وسیله شخصی است؛ یعنی فقط باید خودتان از آن استفاده کنید و ماهی یک بار هم آن را دور بیندازید و یک برس جدید بخرید

برس آرایش درست مثل مسواک یک وسیله شخصی است؛ یعنی فقط باید خودتان از آن استفاده کنید و ماهی یک بار هم آن را دور بیندازید و یک برس جدید بخرید.شاید خیلی ها این موضوع را جدی نگیرند، امااگر بدانید چه عواقبی پشت این شوخی نهفته است دیگر هیچ وقت سرسری از این موضوع نمی گذرید. شاید اگر جو گیلچریست زن جوان استرالیایی هم از وسیله شخصی دوستانش استفاده نمی کرد ، حالا به جای اینکه روی ویلچر بنشیند روی پاهای خودش ایستاده بود. باورتان می شود او فقط برس رژگونه دوستش را قرض گرفته بود، اما حالا باید برای ایستادن دوباره بجنگد. به گزارش الو دکتر  از دیلی میل  جو 27 ساله یک روز بعد از استفاده از برس آرایشی دوستش درد شدیدی در کمر و پاهایش احساس کرد؛ دردی شدیدتر از درد زایمان.این توضیحی بود که جو به پزشکان اورژانس داد.او دیگر هیچ حسی در پاهایش احساس نمی کرد   ونمی توانست روی آنها بایستد.

به گزارش الو دکتر از دیلی میل  پزشکان بریزبین استرالیا بعد از آزمایش هایی که روی این مادر جوان انجام دادند به این نتیجه رسیدند که او دچار یک عفونت به نام mrsa   شده است. این بیماری از باکتری ایی به نام استافیلوکوکوس اورئوس مقاوم به آنتی بیوتیک به وجود آمده است. باکتری که لابه لای برس ها و لوازم آرایشی، خانه می کند.این عفونت شدید ، ستون فقرات جو را تحت تاثیر قرارداد تا جایی که پزشکان به او گفتند محال است دیگر بتواند روی پاهای خود بایستد.علائم اولیه این عفونت میتواند شامل التاب پوست،قرمزی و تورم آن باشد. تب هم می تواند یک نشانه بزرگ باسد. پس برای اینکه از این بیماری خطرناک دور باشید ، حتما یادتان باشد لواز آرایش دیگران مثل مسواک شخصی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ