دکتر فرشید محبوبی راد: سن تزریق بوتاکس و عوارض آن

دکتر فرشید محبوبی راد، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی: تزریق بوتاکس عملی است که برای رفع چین و چروک خصوصا در ناحیه پیشانی، خط خنده و... انجام می شود.

دکتر فرشید محبوبی راد، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی

تزریق بوتاکس عملی است که برای رفع چین و چروک خصوصا در ناحیه پیشانی، خط خنده و… انجام می شود. به لحاظ سنی هر زمان که صورت دچار چین و چروک شود زمان استفاده از بوتاکس است. بنابراین سن خاصی برای اینکر در نظر گرفته نمی شود؛ ممکن است کسی از 16 سالگی نیاز به انجام این عمل داشته باشد و دیگری در سن 70 سالگی دچار چروک شود. تزریق بوتاکس اگر به درستی انجام شود عوارض ماندگاری ندارد؛ اگر هم عارضه ای ایجاد شود قابل رفع است. فقط در 24 ساعت اول توصیه می کنیم که بیمار استحمام نداشته باشد. به علاوه مورد دیگری که باید رعایت کرد این است که سر فرد پایین نباشد. به جز این موارد جزیی، مورد مراقبتی خاص دیگری وجود ندراد و فرد می تواند به زندگی روزمره خود ادامه دهد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 دکتر فرشید محبوبی راد، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی است و علاقه ویژه‌ای به جراحی‌های پلاستیک صورت دارد. جراحی گوش، جراحی پلک، پروتز گونه، چانه، لب، تزریق لب، بوتاکس، فیلر، لیزرتراپی، لیزر لیپولیز و مزوتراپی خدماتی است که دکتر فرشید محبوبی راد ارائه می‌کند. 

جهت تعیین وقت می‌توانید با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122896947

آدرس: خیابان شریعتی، بین میرداماد و ظفر، بعد از پمپ بنزین، کوچه احمدی یکم، پلاک 10، طبقه 5، واحد 14

farshidmahboubirad

doctormahboubirad

وب سایت:www.doctormahboubirad.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ