غذاهای انرژی‌زا برای رفع نعوظ ناقص و بهبود میل جنسی

maryam01
خوردن غذای مناسب و سالم نه تنها به تناسب اندام شما کمک می‌کند، بلکه باعث بهبود و تقویت وضعیت جنسی‌تان هم می‌شود. در مردانی که از مشکل نعوظ ناقص رنج میبرند، چند تغییر کوچک در رژیم غذایی می‌تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

خوردن غذای مناسب و سالم نه تنها به تناسب اندام شما کمک می‌کند، بلکه باعث بهبود و تقویت وضعیت جنسی‌تان هم می‌شود. در مردانی که از مشکل نعوظ ناقص رنج میبرند، چند تغییر کوچک در رژیم غذایی می‌تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد. در اینجا به برخی از این غذاها اشاره می‌کنیم:
ریشه‌ی چغندر: وقتی صحبت از سلامت جنسی مردان یا مشکلاتی نظیر نعوظ ناقص پیش می‌آید، نمی‌توان تأثیر فوق‌العاده‌ی ریشه‌ی چغندر را در درمان این مشکل نادیده گرفت. این ریشه‌ها سرشار از نیترات، آب و مواد مغذی خاصی هستند. باکتری موجود در دهان، نیترات‌ها را به نیتریت تبدیل کرده و وقتی آنها را می‌بلعیم، باکتری معده هم آن را به اکسید نیتریک تبدیل می‌کند و این اکسید گازی است که به رگ‌های خونی کمک می‌کند تا جریان خون تشدید پیدا کند. این به معنای بیشتر شدن جریان خون در بخش پائین بدن و آلت تناسلی و بهتر شدن وضعیت نعوظ است.
سبزیجات برگدار: نیترات‌ تنها در ریشه‌ی چغندر وجود ندارد. در واقع سبزیجات برگدار مانند اسفناج، شنبلیله و کرفس هم دارای نیترات بوده و می‌توانند جریان خون را در نقط زیر شکم تقویت کنند.
جو دو سر: خصوصا جو وحشی برای درمان مشکلات مرتبط با نعوظ ناقص یا ناتوانی جنسی بسیار تأثیرگذار هستند. آنها سرشار از ترکیبی به نام آرژینین‌اند که در فعال‌سازی تستسترون در خون نقش مهمی دارد.
شکلات تلخ: کاکائوی موجود در شکلات تلخ سرشار از فلاونید و آنتی‌اکسیدان است. این فلاونیدها و آنتی‌اکسیدان‌ها  باعث تقویت سلامت بدن و جریان خون می‌شوند.
پسته: خوردن یک مشت پسته به طور روزانه می‌تواند در تقویت قوای جنسی مردانه بسیار تأثیرگذار باشد. در واقع آرژینین موجود در پسته می‌تواند خلق و خو و روحیه‌ی شما را تنظیم کرده، رگ‌های خونی را منبسط و سطح کلسترول خون را متعادل و فشار خون را کاهش دهد. تمام این‌ها برای رسیدن به یک نعوظ خوب بسیار مؤثرند.
(منبع: medicinenet)

تاثیر پرکاری تیروئید در بروز نعوظ ناقص

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ