تاثیر مواد غذایی بر افزایش میل جنسی

maryam01
اگر می‌خواهید شور و شوق سابق را به زندگی جنسی خود بازگردانید، باید بدانید که برخی مواد غذایی به شما کمک خواهند کرد.

اگر می‌خواهید شور و شوق سابق را به زندگی جنسی خود بازگردانید، باید بدانید که برخی مواد غذایی به شما کمک خواهند کرد. هیچ چیز بهتر از یک شام خانگی و عاشقانه نیست. جنیفر آر. برمن، مدیر مرکز سلامت زنان برمن، در بورلی هیلز کالیفرنیا معتقد است که برخی از ویتامین‌ها و مواد غذایی باعث افزایش میل جنسی می‌شوند. در ادامه دو ماده غذایی معرفی شده است که نقش عمده‌ای در تقویت قوای جنسی دارند.
آووکادو
آزتک‌ها (یکی از تمدن‌های آمریکای مرکزی) آووکادو را به واسطه شکل ظاهری‌اش به بیضه تشبیه می‌کردند. شواهد علمی متعددی مبنی بر نقش آووکادو در تقویت قوای جنسی وجود دارد. آووکادو سرشار از چربی‌های اشباع نشده است. از این رو، مصرف آن برای قلب و عروق مفید خواهد بود. هر چیزی که ضربان قلب شما را قوی نگه دارد، به جریان خون در سایر نقاط بدن کمک می‌کند. مردانی که بیماری قلبی دارند، دو برابر بیشتر از سایر مردان از اختلال نعوظ (ED) رنج می‌برند.
بادام درختی
بادام درختی در صدر فهرست غذاهای مقوی قرار دارد. بادام به عنوان یک ماده غذایی مقوی، نقش بسزایی در افزایش شور و شوق و میل جنسی دارد. بادام مثل مارچوبه (که یکی دیگر از غذاهای محرک جنسی است)، سرشار از مواد مغذی است. مواد آلی موجود در بادام از جمله روی، سلنیوم و ویتامین E برای سلامت جنسی و تولید مثل مفید هستند. به گفته دکتر برمن، مصرف روی به افزایش میل جنسی کمک می‌کند. با این حال، اطلاع چندانی از ساز و کار بادام در دست نیست؛ اما آنچه که از آن مطمئنیم، تاثیر قابل توجه این ماده غذایی است.
(منبع: webmd)

چگونه به افزایش میل جنسی همسرتان کمک کنید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ