این ویتامین‌ها را به خورد شوهرتان بدهید

akahmadi
نمی‌توانید منکر تخریبی که سرد مزاجی همسرتان در زندگی شما ایجاد می‌کند، شوید. اگر این روزها همسرتان مثل قبل علاقه‌ای به برقراری رابطه زناشویی ندارد، می‌توانید دلیلش را در کمبود‌های بدنی‌اش پیدا کنید.

الو دکتر-نمیتوانید منکر تخریبی که سرد مزاجی همسرتان در زندگی شما ایجاد میکند، شوید. اگر این روزها همسرتان مثل قبل علاقهای به برقراری رابطه زناشویی ندارد، میتوانید دلیلش را در کمبودهای بدنیاش پیدا کنید. نینیبان نوشته است که کمبود برخی ویتامینها مردها را سرد میکند و اگر از دستورهایی که در ادامه آمده پیروی کنید، دوباره میتوانید به رابطه زناشوییتان گرما دهید.

ویتامین A

ویتامینA نقش مهمی در تولید هورمونهای جنسی مردانه بازی میکند و میتواند به افزایش تولید اسپرم و مردتر کردن مردان کمک کند. شما میتوانید این ویتامین را بهطور طبیعی از منابع غذایی مانند هویج، زردآلو، کلم، گریپفروت، کاهو، اسفناج، گوجهفرنگی، انبه و… بهدست آورید.

ویتامین C

ویتامین Cیک آنتیاکسیدان طبیعی است که نقش حیاتی در تولید هورمون ایفا میکند و در کاهش استرس بسیار موثر است. شما میتوانید این ویتامین را از منابع غذایی مانند مرکبات، گوجهفرنگی، توتفرنگی، فلفل و… بهدست آورید.

ویتامین3 B

این ویتامین که با نام نیاسین هم شناخته شده به تولید هورمونهای جنسی مردانه و همچنین بهبود گردش خون کمک میکند و در درمان اختلال نعوظ بسیار موثر است. برای بهدست آوردن این ویتامین نیازی به خوردن مکمل نیست و شما بهراحتی میتوانید آن را در مواد غذایی مانند ماهی، مرغ، بادامزمینی، دانههای آفتابگردان، آووکادو، قارچ و… پیدا کنید.

ویتامین6 B

ویتامینB6 به کنترل سطح پرولاکتین و عملکرد تستوسترون کمک میکند. مصرف منظم ویتامین6 Bمیتواند باعث افزایش تعداد اسپرم شده و درنتیجه در درمان ناباروری موثر باشد. ویتامین6 Bدر منابع غذایی مانند کلم بروکلی، موز، پنیر، گوجهفرنگی، گوشت گاو، گوشت و… وجود دارد.

مطالب جالب و خواندنی سلامت و تغذیه را می توانید در شماره 147 مجله سیب سبز که از 16 آذر ماه روی کیوسک می آید،بخوانید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مریم

مریم

1394-09-23 - 19:43 پاسخ

برای درمان زودانزالی اقایون بایدچه راهکارهایی انجام داد؟

admin

admin

1394-09-23 - 19:43

برای کسب آگاهی بیشتر درباره ی  درمان زود انزالی به لینک زیر مراجعه فرمایید :

همه چیز درباره درمان زود انزالی

1394-09-13 - 13:51 پاسخ

ویتامین ای چی شد