قاتل خون آشامی که گلوی پسر ۱۲ ساله را برید و خونش را نوشید+عکس

مهرناز زاوه
مردی که ادعا می‌کرد صداهایی در سرش به او فرمان دادند تا گلوی پسر ۱۲ ساله‌ای را ببُرد و زمانی که او هنوز زنده بود خونش را بنوشد٬ در تگزاس مجازات شد.

مردی که ادعا می‌کرد صداهایی در سرش به او فرمان دادند تا گلوی پسر ۱۲ ساله‌ای را ببُرد و زمانی که او هنوز زنده بود خونش را بنوشد٬ در تگزاس مجازات شد.
پابلو لوسیو واسکوئز ۳۸ ساله به خاطر کشتن دیوید کاردناس به مرگ محکوم شد. در شرایطی که در آن حالت به شکل افراطی کوکائین٬ ماری جوآنا و الکل مصرف کرده بود. واسکوئز٬ بعد از آنکه دادگاه عالی مانع از رسیدگی به آخرین تقاضای وکیلش شد در روز چهارشنبه با تزریق پنتوباربیتال مجازات شد.
واسکوئز به قتل کاردناس بعد از حضور در یک مهمانی اعتراف کرد. آندریای رافائل چاپای ۱۲ ساله که پسرخاله‌ی واسکوئز بود همراه او در این مهمانی شرکت داشت. او بعد از مصرف الکل٬ کوکائین و کشیدن ماری جوآنا با مهمانانش مهمانی را ترک کرد پیش از آنکه در نزدیکی خانه‌ای که مادر چاپا در آن زندگی می‌کرد دچار اغماء شود.

او می‌گوید آن لحظه صداهایی شنید و فکر می‌کند که شیطان به او گفته که باید کاردناس را بکشد٬ بنابراین او یک میله بلند برداشت و چند بار آن را به سر و پشت پسر زد. بعد به چاپا گفت تا قبری آماده کند و خودش در آن حال گلوی کاردناس را برید و در حالی که پسر هنوز زنده بود، خون او را نوشید. تماس یک فرد ناشناس پلیس را به چاپا و درنتیجه واسکوئز می‌رساند که کیلومترها از محل حادثه دور شده بود. پنج روز بعد٬ پلیس بدن تکه و پاره‌ی کاردناس را پیدا می‌کند. پوست سر او و یک پا٬ یک بازو و بخشی از بازوی دیگرش بریده شده بود. در شرایطی که پوست بدنش را هم کنده بودند. 

جیمیز کیگان٬ وکیل آقای واسکوئز از دیوان عالی آمریکا خواسته است حکم اعدام موکلش را به دلیل غیبت غیرموجه برخی اعضای هیئت منصفه در جلسه دادگاه به تعویق بیاندازد؛ چرا که به گفته او، آنها مخالف حکم اعدام هستند. با این حال درخواست وکیل برای به تعویق انداختن اجرای حکم واسکوئز، با مخالفت وکلای ایالتی روبرو شده است؛ آنها می‌گویند غیبت اعضای مورد اشاره هئیت منصفه، موجه بوده است. بعد از این جریانات٬ حکم واسکوئز با تزریق ماده سمی به او اجرا شد.
منبع: dailymail

تصویر پرستار بچه‌ای که سر دختر ۴ ساله را برید، جهان را تکان داد+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ