۹ نکته کلیدی برای شیک‌‌پوشی مردان جوان-قسمت اول

مهرناز زاوه
درست است که پوشیدن یک لباس شیک و مناسب از کسی مرد نمی‌سازد، اما به شما کمک می‌کند که روی دیگران تاثیر بهتری بگذارید.

بسیاری از آقایان جوان زندگی حرفه‌ای خود را در حالی آغاز می‌کنند که هیچ ایده‌ای در رابطه با نحوه لباس پوشیدنشان ندارند. مردان جوان رهبران آینده جامعه‌اند و خوب لباس پوشیدن به عنوان اولین قدمی در نظر گرفته می‌شود که می‌بایست در این راستا برداشته شود. درست است که پوشیدن یک لباس شیک و مناسب از کسی مرد نمی‌سازد، اما به شما کمک می‌کند که روی دیگران تاثیر بهتری بگذارید. یک وکیل، مشاور، پزشک متخصص و یا فروشنده جوان باید این مسئله را درک کند. اگر در جایی کار می‌کنید که برای لباس پوشیدن قوانین خاص خود را دارد، باید به نحوه لباس پوشیدنتان بیشتر توجه کنید. یک تاجر، جوشکار، نجار و کارگر ساختمانی باید بداند که لباس پوشیدن اهمیت بسیاری دارد و در واقع نمایانگر شخصیت فرد است. خوب لباس پوشیدن باعث می‌شود که دیگران شما را جدی‌تر بگیرند.
نکته ۱: پوشیدن کفش مناسب
پوشیدن کفش مناسب اولین چیزی است که باید به آن توجه شود. بر اساس یک مکتب فکری سنتی، مردان را می‌توان از روی کفش‌هایشان شناخت. اگر تا به حال کفش خوبی نخریده‌اید، همین الان دست به کار شوید و یک کفش مناسب تهیه کنید. شاید قیمت بالای کفش‌های مناسب شما را شگفت‌زده کند، اما کیفیت و راحتی که با پوشیدن این کفش‌ها تجربه می‌کنید، ارزشش را دارد. یک جفت کفش خوب سال‌های سال برایتان دوام دارد. مطمئن باشید که خریدن کفش‌های چرم با کیفیت کار بیهوده‌ای نیست. در واقع، هر کسی به پوشیدن این کفش‌ها نیاز دارد.
نکته ۲: طوری لباس بپوشید که جاافتاده‌تر جلوه کنید
نحوه لباس پوشیدن، بیانگر شخصیت شما است. اگر هنوز هم لباس‌هایی می‌پوشید که داد می‌زنند بچه مدرسه‌ای هستید، با شما مثل یک پسربچه رفتار خواهد شد. شما می‌توانید با پوشیدن لباس‌های مناسب خود را بزرگ‌تر نشان دهید تا احترامی که را که سزاوار آن هستید، به دست آورید. برای این کار باید کمد لباس خود را باز کرده و تمام تی شرت‌ها، شلوارهای جین کوتاه، کلاه بیس بال و لباس‌های ورزشی را دور بیاندازید. با این حال، بهتر است چند دست لباس ورزشی را برای انجام تمرینات نگه دارید، اما مابقی لباس‌ها را به یک خیریه اهدا کنید. برای این کار می‌توانید از لباس‌هایی شروع کنید که شما را نابالغ جلوه می‌دهند.
نکته ۳: نادیده گرفتن مد روز
گرایش به مد یک امر متغیر است که دائما موجب تغییر محتویات جالباسی می‌شود. خیلی‌ها بودجه کافی برای خرید شلوار جدید در هر یک یا دو ماه را ندارند. این افراد می‌بایست از خرید شلوارهایی که فقط در یک فصل قابل پوشیدن هستند، خودداری کنند. شلوارهای جین سفید از این دست شلوارها محسوب می‌شوند. چند طراح لباس مختلف این شلوارها را با موفقیت در بازار عرضه کردند، اما پس از مدتی از شدت گرایش افراد به این شلوارها کاسته شد و خیلی‌ها از پوشیدن دوباره این شلوارها باز ماندند. برای جلوگیری از بروز مشکلات این چنینی، بهتر است لباس‌های کلاسیک بخرید تا با تغییر روند مد قابل پوشیدن باشند.
نکته ۴: از لباس‌هایتان مراقبت کنید
به طور کلی، جوان بودن به معنای آن است که پول کمی برای خرج کردن دارید. اگر برای خرید لباس‌های دلخواه خود پول زیادی خرج می‌کنید، بهتر است به مراقبت از آنها نیز توجه کنید. مثلا می‌توانید از چوب لباسی‌های مناسب برای آویزان کردن لباس‌های خود استفاده کنید و از انداختن لباس‌های حساس به داخل ماشین لباسشویی خودداری نمایید. همچنین می‌توانید لباس‌های معمولی خود را به یک خیاط بسپارید تا از آنها یک لباس با کیفیت در بیاورد. سعی کنید از لباس‌هایتان بیشتر مراقبت کنید تا پول کمتری برای نگهداری از آنها بپردازید.
منبع: realmenrealstyle

۷ اشتباهی که آقایان هنگام آراستن ظاهرشان مرتکب می‌شوند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ