آخرین دستاوردهای پوست و زیبایی، در هتل المپیک

zahra
کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر از 27 تا 29 فروردین ماه با حضور برجسته ترین متخصصان از سراسر دنیا در هتل المپیک تهران برگزار شد.

کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر از 27 تا 29 فروردین ماه با حضور برجسته ترین متخصصان از سراسر دنیا در هتل المپیک تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار الودکتر؛ کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر با حضور متخصصانی از کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس، آفریقا، سوئیس، عراق، ویتنام، آلمان، فرانسه،‌ کانادا،‌ برزیل و استرالیا و با هدف تبادل اطلاعات برگزار شد. در این کنگره که توجه متخصصان را به خود جلب کرد به بررسی وضعیت بیماری های پوستی شایع در جهان و با تمرکز بر بیماری سالک پرداخته شد. به علاوه آخرین دستاوردها و روش های تشخیصی و درمانی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند.

در بخشی دیگر ازاین کنگره نمایشگاهی از برترین برندهای محصولات مراقبت زیبایی پوست و مو برگزار شد که در دو سالن در خدمت متخصصان بود. این نمایشگاه به معرفی برندهای جدید محصولات درمانی و بهداشتی پوست و مو پرداخته و تازه ترین داروی وارد شده به کشور برای جلوگیری از ریزش مو، تقویت پوست و ناخن با نام اکسین دارو ارائه شد.

شرکت ماهتاب کیش یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت های وارد کننده برندهای محصولات پوست و مو یک سالن مجزا را در این نمایشگاه به خود اختصاص داده و در این سالن تازه ترین محصولات ارگانیک و غیرارگانیک پوست و مو ارائه شدند. این نمایشگاه میزبان 15 برند و همچنین متخصصان پوست و مو از سراسر دنیا بوده و به کار خود پایان داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ