آب AVENE خواص متفاوتی برای پوست دارد

zahra
یکی از شرکت های واردکننده محصولات پوست و مو که اتفاقا خوب عمل کرده شرکت AVENE است که با مدیر برند آن به گفتگو نشستیم. مدیر این برند در گفتگو با «الودکتر» می گوید: محصولات پوست و موی AVENE در واقع هم در زمینه زیبایی و هم دارویی فعالیت می کند. بیس اصلی این محصولات بر پایه آب اون است که بحث های درمانی درماتولوژی دارد. ضدالتهاب بودن و التیام بخش بودن و خواص دیگری که این آب را منحصر به فرد می کند می تواند برای پوست و مو مفید باشد.

یکی از شرکت های واردکننده محصولات پوست و مو که اتفاقا خوب عمل کرده شرکت  AVENE است که با مدیر برند آن به گفتگو نشستیم. مدیر این برند در گفتگو با «الودکتر» می گوید: محصولات پوست و موی AVENE در واقع هم در زمینه زیبایی و هم دارویی فعالیت می کند. بیس اصلی این محصولات بر پایه آب اون است که بحث های درمانی درماتولوژی دارد. ضدالتهاب بودن و التیام بخش بودن و خواص دیگری که این آب را منحصر به فرد می کند می تواند برای پوست و مو مفید باشد. این شرکت در زمینه محصولات پوست های حساس و خیلی حساس تخصص دارد و محصولات جدیدی مناسب این نوع پوست ها وارد بازار کرده است.

وی درباره تفاوت محصولات این شرکت و سایر محصولات زیبایی می گوید: تفاوت عمده این محصولات از سایر محصولات زیبایی و پوست و مو در خواص آب اون است. این آب خواص فیزیکی مهمی به لحاظ درصد املاح موجود در آن دارد. درصد املاح موجود در این آب نه خیلی بالاست که پوست را خشک کند و نه خیلی کم که خواص لازم را به پوست نرساند.

این محصولات غنی از سیلیکات است که پوست را مرطوب می کند و نسبت منیزیم به کلسیم آن مهم است  که در واقع بحث تعادل مطرح می شود که خیلی می تواند کمک کند. به علاوه در سال های طولانی تحقیق به این نتیجه رسیده اند که خواص این آب به دلایلی غیر از فیزیکی بوده و منشا بیولوژیکی دارد. به این صورت که آب بین سنگ ها حرکت می کند و میکروپلاکتون های مفیدی در آن به وجود آمده خواص مفیدی برای ایمنی پوست پوست دارد. در نمونه های دیگر خواص این آب را می دانند اما نتوانستند منشا بیولوژیکی آن را ثابت کنند. تحقیقات شرکت AVENE توانست به این منشا بیولوزیکی دست پیدا کند. محصولات شرکت ما طیف وسیع و انواع نیازهای پوست شامل پوست های مستعد جوش و اکنه، خیلی خشک، ملتهب، محصولات ضدخارش، اگزما، ضدپیری و… از 25 تا بالای 50 را در بر می گیرد. محصولاتی که هم آیتم های آرایشی و هم جنبه درمانی دارند. به علاوه ضدآفتاب AVENE که با نو آوری هایی که داشته به ضدآفتاب هایی تبدیل شدند که می توانند در برابر عوامل آسیب زا نقش حفاظتی بسیار زیادی داشته باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ