۱۲ عادت روزانه زوج‌های خوشحال و موفق-قسمت اول

مهرناز زاوه
آیا زوج‌هایی را می‌شناسید که هر روز کارهای جالب و هیجان انگیز انجام می‌دهند؟ منظورمان آن دسته از افرادی است که عاشق یکدیگرند و به نظر می‌رسد که تمامی مشکلاتشان را حل می‌کنند. فکر می‌کنید راز این موضوع کجاست؟

آیا زوج‌هایی را می‌شناسید که هر روز کارهای جالب و هیجان انگیز انجام می‌دهند؟ منظورمان آن دسته از افرادی است که عاشق یکدیگرند و به نظر می‌رسد که تمامی مشکلاتشان را حل می‌کنند. فکر می‌کنید راز این موضوع کجاست؟ خب٬ البته پاسخ از آنچه فکر می‌کنید راحت‌تر است. ما از برخی زنان موفق و متخصصان روابط زناشوئی سؤالاتی پرسیدیم و برخی عادت‌های روزانه آنها را که به قوی‌تر شدن پیوندشان کمک می‌کند شناسایی کردیم. در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.
سهیم شدن در عادت‌ها
کریستینا می‌گوید: شب پیش از خواب٬ شروع کردم به مالیدن کرم ضدچروک به صورت شوهرم. اوایل کار او اعتراض می‌کرد یا زیر لب غرغر می‌کرد٬ اما حالا کار به جایی رسیده که خودش از من می‌خواهد این کار را بکنم و چشمانش را می‌بندد و چند دقیقه خودش را برایم لوس می‌کند. او هر روز «آهنگِ روز» را برای من در پیامی می‌فرستد. در واقع این آهنگ‌ها را از یوتیوب پیدا می‌کند که بیانگر شور و احساسش نسبت به من است و آن را همراه با لینکش برایم ایمیل می‌کند. این آهنگ‌ها همیشه لبخند را به لبم می‌آورد . او این کار را از زمانی که با هم قرار می‌گذاشتیم شروع کرد و تا به حال ادامه داده است. گاهی اوقات جواب این ایمیل‌ها را می‌دهم و چیزی برایش می‌فرستم٬ اما مال او همیشه بهتر است.
تقسیم مشکلات
ملیسا چپمن٬ نویسنده وبلاگ رابطه جنسی و ارتباط زناشویی می‌نویسد: همیشه به طور جدی و حداقل یک بار در روز به شوهرم می‌گویم که چقدر جذاب و خوش تیپ است٬ و هر وقت که این کار را انجام می‌دهم٬ او به من نگاه می‌کند و قسم می‌خورم که اشک در چشمانش جمع می‌شود و به من می‌گوید: ممنون که این جمله را می‌گویی.  
بغل کردن
پروفسور چارلی فِرِر متخصص امور جنسی و نویسنده کتاب رابطه جنسی نامحدود می‌گوید: زوج‌ها باید هر صبح و هر شب به مدت ۵ دقیقه یکدیگر را در آغوش بگیرند. این روشی فوق العاده برای شروع و پایان روز است. هرچند ممکن است این کار را پیش از رفتن به سر کار یا قبل از آنکه همسرتان بخواهد بخوابد انجام دهید٬ اما این لحظه‌ای حساب شده و دقیق است که می‌توانید آن را آگاهانه با همسرتان سهیم شوید.
بوسه خداحافظی
آریان می‌گوید: هر روز صبح٬ قبل از شوهرم خانه را ترک می‌کنم و سر کار می‌روم. ما یک رسم مشترک داریم: وقتی دم در می‌ایستم٬ فریاد می‌زنم: «خدااااحااافظ!» و او می‌گوید: «صبر کن!» و می‌دود سمت من تا به من بگوید که خیلی زیبا هستم و برای خداحافظی مرا می‌بوسد. ما هرگز تا به حال بدون بوسه خداحافظی منزل را ترک نکرده و سر کار نرفته‌ایم.
مسواک زدن
استفانی می‌گوید: وقتی می‌خواهیم بخوابیم٬ هر کس که اول می‌خواهد بخوابد٬ روی خمیر‌دندان فرد دیگر خمیر‌دندان می‌مالد٬ بنابراین وقتی طرف مقابل می‌خواهد بخوابد٬ مسواکش خمیرمالی شده است و باید صبر کند و مسواک بزند. این یک وضعیت جالب و دلنشین است٬ نوعی یادآوری مبنی بر اینکه یکدیگر را دوست داریم. (و بله٬ شب‌هایی هم هست که از دست هم دلخور هستیم و ممکن است مسواک فرد دیگر خمیرمالی نشده باشد) ما این کار را صبح‌ها هم انجام می‌دهیم. هر کس که زودتر بیدار شود و می‌خواهد دندان‌هایش را مسواک بزند روی مسواک طرف مقابل خمیر‌دندان می‌گذارد.
صحبت در تختخواب
فیلیشیا می‌گوید: هر شب٬ درباره روز کاری خود٬ نگرانی‌هایمان٬ آینده و بسیاری چیزهای دیگری که دوست داریم راجع به آن درد دل کنیم٬ با هم صحبت می‌کنیم. این زمان اختصاصی ماست که با یکدیگر سپری می‌کنیم و بعدش احساس آرامش زیادی داریم.
منبع: prevention

تاثیر تکنولوژی بر رابطه جنسی زوج

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ