ترفندهایی برای داشتن پاهایی زیبا

پانته آ توتونپیان
پاهای زشت، اعتماد به نفس فرد را پایین می آورد. داشتن پاهایی زیبا ممکن است، اما کمی کار دارد. مراحل این مطلب را دنبال کنید تا خیلی زود پاهایی زیبا داشته باشید.

برای داشتن پاهایی زیبا در تابستان، وقتی بیرون می روید همیشه کفش مناسب بپوشید.

حمام شیر مخلوط با آب گرم یا جداگانه به مدت 15 تا 20 دقیقه دهید و بعد خشک کردن آن ها برای تان پاهایی زیبا، به ارمغان می آورد و بلافاصله نرمی و لطافت را احساس می کنید.

هر هفته یکبار، هر بار به مدت 10 الی 20 دقیقه، پاهایتان را داخل آب گرم صابونی قرار دهید. بعد پاها را خشک کرده و لوسیون بمالید.

بگذارید لوسیون جذب پوست شود. بعد روغن بزنید، مثل روغن بچه یا محصولاتی مثل وازلین. زیاد نزنید چون پاهایتان خیلی چرب می شود.

لیف های لایه بردار (کیسه) کمکتان می کند تا پاهایی زیبا و خوشبو داشته باشید. این لیف ها پوست مرده، که باعث بوی بد پا می شود، را بر می دارد.

پدیکور کنید.

اگر پاهایتان سفت و خشک می شوند، با لوسیون آن ها را نرم و لطیف نگه دارید. روی هر پا به اندازه یک سکه، لوسیون بریزید و بمالید تا نرم شوند. هر چند این لوسیون ها هرجایی پیدا می شوند ولی لوسیون های مرغوب را از داروخانه ها یا فروشگاه های آرایش و بهداشتی تهیه کنید.

اگر می خواهید یک شبه، پاهایی زیبا و نرم داشته باشید، پاهایتان را بشویید و بعد با حوله ای تمیز، خشک کنید. بعد مقدار کمی وازلین برداشته و خوب بمالید. بعد یک جفت جوراب ضخیم نخی بپوشید و بروید بخوابید.

برای داشتن پاهایی بسیار زیبا، از سوهان (سنگ پا) برای از بین بردن پوست های مرده و پوست ضخیم کف پا استفاده کنید.  

منبع : phow.ir

نکاتی برای داشتن پاهای سالم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ