آقایان قد کوتاه؛ با این روش‌ها بلندتر به نظر می‌رسید-قسمت اول

مهرناز زاوه
آیا از کوتاهی قدتان خسته شده‌اید؟ نگران نباشید. راهکار‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با رعایت آنها بلندتر به نظر برسید.

آیا از کوتاهی قدتان خسته شده‌اید؟ نگران نباشید. راهکار‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با رعایت آنها بلندتر به نظر برسید. در این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ تیپ اسرارآمیز آشنا کنیم که می‌توانید با پوشیدن آنها بلندقدتر جلوه کنید.
راز ۱ – کفش‌های با کنتراست پایین
پوشیدن کفش مناسب برای مردان کوتاه‌قد از اهمیت بسیاری برخوردار است، چون می‌تواند آنها را بلندتر جلوه دهد. این مهم زمانی حاصل می‌شود که کفش شما نسبت به شلوارتان کنتراست زیادی نداشته باشد. کنتراست پایین کفش کمک می‌کند که به لحاظ بصری بلندتر دیده شوید. بنابراین، بهتر است از پوشیدن کفش‌هایی که رنگشان متضاد رنگ شلوار است خودداری کنید. مثلا، اگر می‌خواهید جین مشکی بپوشید، کفش سفید به پا نکنید.
در طول ماه‌های گرم و داغ تابستان نیز ترفندی وجود دارد که می‌توانید در عین پوشیدن شلوارک کنار ساحل، با آن بلندتر جلوه کنید. پوشیدن کفش‌هایی که رنگ نزدیک به پوست‌تان دارند، شما را بلندتر نشان می‌دهند. توصیه می‌شود شلوارک بالای زانو بپوشید. اگر رنگ کفش و شلوارک نزدیک به رنگ بدن باشد، با ایجاد یک خط پیوسته شما را بلندتر جلوه می‌دهد.
راز ۲ – تناسب لباس‌ها
اگر کوتاه‌قد هستید، می‌بایست به تناسب لباس‌هایتان بیشتر توجه کنید. ساده‌ترین راه برای توضیح این مورد، رعایت تناسب در کت و شلوار است.
کت کوتاه- کت‌های کوتاه برای مردان کوتاه‌قد نباید در تن‌شان زار بزند. پوشیدن کت‌های کوتاه کمک می‌کند که پاها بلندتر از اندازه واقعی دیده شوند.
یقه باریک‌تر- یقه کوتاه باعث می‌شود که عرض شانه کوچک‌تر به نظر برسد. شانه‌های پهن نه تنها شما را بلندتر نشان می‌دهد، بلکه باعث می‌شود کوتاه‌تر دیده شوید. همچنین، یقه‌های فرورفته باعث می‌شود که سر شانه‌های شما بیش از حد بلند جلوه کنند.
آستین باریک- بازوها نقش مهمی در کوتاهی و بلندی قد دارند. آستین‌های باریک قد شما را بلندتر نشان می‌دهند. هرقدر بازوهای شما لاغرتر و بلندتر به نظر برسند، شما هم بلند قدتر دیده خواهید شد.
شلوار متوسط- فاق شلوار نقش موثری در طول ظاهری پاها دارد. اگر شلواری که می‌پوشید، خیلی فاق کوتاه باشد، کوتاه‌قد دیده می‌شوید.
راز ۳ – پالتوی بلند
پوشیدن یک پالتوی بلند که تا وسط‌های ران می‌رسد، فاصله نیم‌تنه تا پایین‌تنه شما را بلندتر نشان می‌دهد و شما را بلندقدتر جلوه می‌دهد. پالتوهای پشمی گزینه خوبی هستند. توجه داشته باشید که پالتوی شما به نسبت سایر لباس‌های‌تان کنتراست زیادی نداشته باشد.
راز ۴ – چیزهای جانبی
نیازی به گفتن نیست که چیزهای جانبی می‌توانند تیپ شما را از این رو به آن رو کنند.
جوراب- نحوه پوشیدن جوراب می‌تواند شما را کوتاه‌تر یا بلندتر جلوه دهد. سعی کنید جورابی بپوشید که هم‌رنگ شلوارتان باشد یا حداقل رنگی نزدیک به آن داشته باشد. هرگز بدون جوراب بیرون نروید، چون ممکن است کوتاه‌قد دیده شوید. از پوشیدن جوراب‌های الگودار و رنگ‎‌‌های روشن نیز خودداری کنید، چون قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.
کلاه و دستمال سر- این دو پوشش نقش به‌سزایی در افزودن رنگ، زیبایی و جذابیت به تیپ شما دارند. اگر قد کوتاهی دارید، سعی کنید از کلاه و دستمال سر استفاده کنید تا بلندتر دیده شوید.
کمربند- کمربند باریک بزنید. توصیه می‌شود ضخامت کمربند بیشتر از ۲ سانتیمتر نباشد و رنگ آن نیز با سایر لباس‌ها کنتراست زیادی نداشته باشد.
راز ۵ – کنتراست پایین یا رنگ‌های تک‌فام
سادگی کلید موفقیت است. چشم یک تماشاچی باید بتواند به صورت یکپارچه قد و بالای شما را برانداز کند. برای دست‌یابی به این مهم باید…
– از رنگ‌های با کنتراست پایین استفاده کنید
– از پوشیدن لباس‌هایی که نیم‌تنه شما را به دو قسمت تقسیم می‌کنند بپرهیزید
– مراقب چیزهای جانبی و الگوهای متفرقه باشید
برای انتخاب رنگ مناسب دو رویکرد متفاوت وجود دارد:
۱. از رنگ‌های هم‌خانواده استفاده کنید
۲. از رنگ‌های صرفا روشن یا صرفا تیره استفاده کنید
منبع: realmenrealstyle
 قسمت دوم را اینجا بخوانید

۴ اصلی که هر مردی باید برای ریش گذاشتن رعایت کند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ