فال وضعیت سلامتی شما در هفته ی دوم مرداد ماه

پانته آ توتونپیان
اگر دوست دارید بدانید وضعیت سلامتی تان به گفته ستاره شناسان چگونه خواهد بود این مطلب را بخوانید

فروردین
دل دردهای گوارشی این هفته زیاد سراغ‌تان می‌آید. فرض‌تان این است که مسمومیت سراغ‌تان آمده اما زیاد نگران نباشید. ویروس‌های گوارشی تابستان روده‌های شما را نشانه رفتند. 
اردی بهشت 
سردردهایی آخر این هفته سراغ‌تان می‌آید که کلافه‌تان می‌کند و حسابی برنامه‌‌های روز جمعه‌تان را به‌هم می‌ریزد.
 بیشتر از هر چیزی باید مراقب گرمای هوا و رفت‌و‌آمدهای‌تان باشید. تا می‌توانید شربت آبلیمو بخورید.

خرداد 
به لحاظ جسمی در شرایط مطلوبی به‌سر می‌برید اما باز دچار بی‌خوابی‌های شبانه شدید و این مسئله به مرور وضعیت جسمانی‌تان را نیز تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد. خیلی زود با یک پزشک مشورت کنید.

تیر
چیزی مثل گرفتگی عضلات پا آزارتان می‌دهد و مجبور می‌شوید کمی فعالیت‌های‌تان را کنترل شده انجام دهید.
 آخر این هفته فرصت خوبی برای شنا کردن دارید آن را از دست ندهید.

مرداد 
استرس‌ زیادی این روزها سراغ‌تان می‌آید. اگرچه برای جشن تولدتان آماده می‌شوید و باید روزهای شادی را  تجربه کنید اما استرس کار و بی‌برنامگی‌هایی که پیش می‌آید 10روز آینده را به کام‌تان تلخ می‌کند. به‌جای آرامبخش سراغ دمنوش گل‌گاوزبان بروید.

شهریور
در سال‌های گذشته یک جراحی کوچک را پشت‌سر گذاشتید اما این روزها عوارض آن را این روزها مشاهده می‌کنید. خارش ناحیه بخیه کمی اذیت‌تان می‌کند اما جای نگرانی نیست.

مهر
به‌ خاطر اضافه‌وزن ‌کمی زانو درد سراغ‌تان آمده که باید زودتر برای برطرف کردن آن اقدام کنید. کمی بیشتر به وضعیت خواب‌تان توجه کنید. بی‌خوابی‌های پی‌در‌پی ضعیف‌تان می‌کند.

 آبان 
خشکی پوست که سال‌ها قبل داشتید دوباره سراغ‌تان می‌آید. دردهای مزمن در ناحیه معده دارید که باید هر چه سریع‌تر با پزشک در این باره مشورت کنید. این روزها مصرف خوراکی‌های فرآوری شده و فست‌فود را فراموش کنید.

آذر
مهم‌ترین موضوعی که وجود دارد، سلامتی جسم و روان با هم است. این روزها شرایط خوبی دارید فقط گاهی بی‌خوابی سراغ‌تان می‌آید.
 اگر عادت به مصرف قرص‌های خواب‌آور ندارید، می‌توانید از دمنوش‌های گیاهی مثل سنبل‌الطیب و گل‌گاوزبان استفاده کنید.
دی 
استرسی که در روزهای گذشته داشتید خیلی اعصاب‌تان را ضعیف کرده. بهترین راه آن است که چند روزی از محیط کار و محیط‌های پرتنش دور باشید.
 اگر می‌توانید به سفر بروید و ریلکس کنید. خبر خوبی در 10روز آینده می‌شنوید.

بهمن 
وضعیت جسمی مساعدی دارید اما باید کمی به کارهای فرهنگی بپردازید. به‌نظر می‌رسد فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند اعتماد به نفس از دست ‌رفته‌تان را به شما بازگرداند. برای یک هفته یک وعده غذایی سبک و گیاهی میل کنید. 

اسفند
بهتر است در هفته پیش رو دویدن و پیاده‌روی را در برنامه‌تان قرار دهید. مهمانی‌های خانوادگی زیادی پیش رو دارید و به واسطه ناپرهیزی‌های غذایی که دارید، کمی باید مراقب چربی و قند خون‌تان باشید. هرگز در قبال سلامت‌تان غفلت نکنید.

فال وضعیت مالی شما در نیمه ی دوم مرداد ماه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ