فال نیمه ی اول شهریورماه ( مخصوص آقایان! )

پانته آ توتونپیان
اگر از طرفداران طالع بینی هستید ما بر اساس ماه تولدتان به شما اتفاقاتی که پیش رویتان است را می گوییم!

فروردین
نسبت به یکنواخت شدن برخی از اتفاقات روزانه خود گله‌مند هستید و احساس می‌کنید که این مسئله شما را از پیشرفت و حرکت رو به جلو بازداشته است اما مطمئن باشید شرایط به وجود آمده، منحصر به شما نیست و خیلی از آدم‌ها در شرایط کنونی با چنین حس و حالی دست و پنجه نرم می‌کنند. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که صبوری کرده و فکر و اعصاب خودتان را بر سر مسئله‌های کوچک درگیر نکنید. شاید بد نباشد اگر یک‌بار دیگر اهداف بزرگ و بلندمدت را برای خودتان ترسیم کرده و به مسیرهایی که می‌توانند شما را به این مهم برسانند، فکر کنید. به‌زودی خبرهای خوبی به گوش‌تان می‌رسد.

اردی بهشت 
آدم‌های جدیدی را دور و بر خودتان خواهید دید که شاید در نگاه اول کمی عجیب و غریب و متفاوت به نظر برسند ولی بهتر است شما رویه خودتان را طی کرده و سعی کنید با مراعات برخی از قواعد و اصولی که همیشه از آنها استفاده می‌کردید، با این آدم‌های جدید هم ارتباط معقولی برقرار کنید. تماسی با شما گرفته می‌شود که تا اندازه زیادی حال و هوای‌تان را تغییر می‌دهد. سعی کنید اسرار  یا مسائل خاصی که برای‌تان وجود دارد را برای هر کسی فاش نکنید. آدم‌های جدید، طرز تفکرات و راه‌های جدیدی را برای شما به وجود خواهند آورد که بهتر است با نگاهی باز آنها را برانداز کنید.

خرداد 
مدتی است که منتظر رسیدن خبر یا خبرهایی هستید که می‌توانند زندگی شما را دچار تغییرات بسیار خوبی کنند. امیدوار باشید و بدانید که این خبرها بالاخره از راه خواهند رسید ولی شاید در حال حاضر کمی زود باشد تا شما برای آنها برنامه‌ریزی کنید. عجله نداشته باشید و سعی کنید با آرامش خیال و تسلط بر تصمیم‌گیری ها، بهترین مسیر را برای خودتان ایجاد کنید. از دوستی انتظار دارید تا کاری را برای شما انجام دهد و این انتظار شما بیجا نیست ولی فراموش نکنید که آدم‌ها معمولا قبل از هر چیز منافع خود را در انجام کارهای مختلف در نظر می‌گیرند. مراقب تغذیه خود باشید و تست‌های معمول پزشکی را ساده نگیرید.

تیر
احتمال دارد برخی مشکلات زیر پوستی بین شما و شریک عاطفی‌تان به وجود آمده باشد که اصلا نیازی نیست برای رفع آن به جروبحث پرداخته و بر مشکلات خود اضافه کنید. شک نداشته باشید که با جروبحث و مشاجره هیچ مشکلی حل نخواهد شد. به هیچ عنوان هم لازم نیست که مشکلات یا درددل‌های زندگی عاطفی خود را با دیگران در میان بگذارید. بهترین راه ممکن این است که اجازه بدهید با صبر و حوصله و گذر زمان همه‌چیز به حالت اولیه و عادی خودش بازگردد. حضور در یک مهمانی که جمع دوستانه‌ای دارد، می‌تواند تا اندازه زیادی روحیه شما و شریک عاطفی‌تان را تحت تاثیر قرار دهد.

مرداد 
نیت خود را اگر کمی پاک‌تر کرده و به مسیر صحیح فکر کنید قطعا موفقیت‌های بیشتری را کسب خواهید کرد. حتما تا به امروز بارها شنیده‌اید که می‌گویند: «از هر دستی بدهی از همان دست می‌گیری!» این جمله کاملا حقیقت دارد و شما باید مراقب باشید که مبادا حرکت یا حرکت‌های اشتباهی انجام دهید که جواب آنها به سمت و سوی خودتان بازگردد. به‌زودی یک اتفاق مثبت در زندگی‌تان رخ خواهد داد که شاید مدت‌هاست انتظار آن را کشیده‌اید. چقدر خوب می‌شود که همزمان با یک تغییر مثبت و بزرگ در ظاهر زندگی، شما تلاش کنید تا در باطن خود نیز تغییرات خوبی را ایجاد کنید.

شهریور
چند تن از نزدیکان خود را دلخور کرده‌اید.  خودتان هم می‌دانید که در این میان مقصر هستید. بهتر است که هر چه زودتر تلاش کنید که کدورت‌های پیش آمده را رفع کنید. شریک عاطفی شما توقعاتی دارد که گاهی اوقات نسبت به آنها کاملا بی‌تفاوت عمل می‌کنید. بهتر است تا جایی که می‌توانید به صحبت‌های او گوش داده و تلاش کنید چیزی که می‌خواهد را برایش مهیا سازید. اگر هم نمی‌توانید این کار را انجام دهید، باید نهایت توجه خود را به کار گیرید و لااقل از لحاظ روحی او را یاری کنید. اجازه ندهید اتفاقات کوچکی که هیچ نتیجه‌ای در پیروزی واقعی شما ندارد، اعصاب‌تان را به هم بریزد.

مهر
بهتر است برای کاری که مدنظرتان است عجله نکنید و اجازه دهید تا برخی از موانع به کمک گذر زمان حل شود. اگر صبور باشید احتمال دارد که شرایط برای انجام این کار جدید به مراتب بهتر شود. مشکلات زیادی را در طول چند ماه گذشته پشت سر گذاشته‌اید و کاملا طبیعی است که تا حدی خسته شده باشید. فراموش نکنید بسیاری از درهای بسته، زمانی باز می‌شوند که شما به حقوق دیگران احترام گذاشته و کسی را از خودتان آزرده نکنید. برای چیزهایی که از دست داده‌اید غصه نخورید. بهتر است به جای فکر کردن به از دست رفته‌ها، برای به دست آوردن امتیازات و فرصت‌های جدید تلاش کنید. همواره به خدا توکل کرده و از یاد او غافل نشوید.

 آبان 
یکی از آدم‌هایی که از صمیم قلب او را دوست دارید از دست شما ناراحت است و مهم‌ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ناراحتی او را نسبت به خودتان برطرف کنید. خیلی وقت‌ها انسان به جاهای بسیار خوبی می‌رسد ولی نباید خیال کند که این جایگاه را به تنهایی و بدون کمک دیگران کسب کرده است. ارزش جایگاه خودتان را بدانید و سعی کنید که وفاداری به عهد را نیز فراموش نکنید. به‌زودی هدیه‌ای دریافت خواهید کرد که بسیار زیبا و باارزش است. صرفه‌جویی را به هیچ عنوان فراموش نکنید و سعی کنید از نعمت‌های امروز برای فردا سرمایه‌گذاری کنید. 

آذر
شما حق ندارید که به خاطر رسیدن به برخی خواسته‌ها یا فراهم نشدن برخی از موارد دلخواه‌تان در زندگی دیگران را سرزنش کرده یا آنها را قضاوت کنید. اصلی‌ترین مسئله‌ای که می‌تواند کسی را به هدف خود برساند یا از رسیدن به هدف بازدارد، خودش است. خیلی وقت‌ها باید از نو برای رسیدن به هدف برنامه‌ریزی کرده و مسیری را انتخاب کنید که در گذشته چشم‌های‌تان را روی آن بسته‌اید. مسائل اقتصادی گاهی اوقات اعصاب‌تان را به هم می‌ریزد ولی فراموش نکنید که این اوضاع و احوال به‌زودی بهتر خواهد شد. روزهای خوبی در انتظار است و شما می‌توانید پس از مدت‌ها سختی، به همان چیزهایی که مدنظرتان بوده دست پیدا کنید.

دی 
شما آدم خوبی هستید ولی خیلی وقت‌ها سعی می‌کنید که از همین خوبی سوء‌استفاده کنید! شاید خودتان هم متوجه این مسئله نشوید ولی دیگران کاملا تحت تاثیر رفتارهای‌تان قرار می‌گیرند. بهتر است کمی ایمان و مطالعه خود را افزایش داده و سبک رفتاری‌تان را خصوصا در برخورد با مشکلات جدی زندگی تغییر دهید. یک خرید ناموفق و ناسرانجام در پیش دارید که احتمال دارد هزینه زیادی را بابت آن متحمل شوید ولی مطمئن باشید که این هزینه برای آغاز یک مسیر بهتر لازم است و همین خرید ناموفق می‌تواند شروعی برای یک اتفاق بزرگ باشد؛ اتفاق بزرگی که خیلی‌ها آرزوی آن را دارند و قطعا برای شما رخ خواهد داد.

بهمن 
در یکی از روزهایی که انتظارش را هم ندارید اتفاقی برای‌تان می‌افتد که بسیاری از مشکلات‌تان حل شده و مسیر تازه‌ای روبه‌روی‌تان باز می‌شود. باید ارزش این فرصت‌ها را بدانید و در مسیر جدیدی که برای‌تان ایجاد می‌شود از یاری دیگران نیز استفاده کنید. اجازه ندهید که شریک عاطفی‌تان احساس کند میان شما و او فاصله زیادی ایجاد شده است. خیلی خوب است که سعی کنید یک روز کامل خود را با خرید هدیه‌ای کوچک و گشت‌وگذار کوتاه شهری، برای شریک عاطفی‌تان خاطره‌ساز کرده و اتفاقات یا سوء‌تفاهم هایی که در ذهن او ایجاد شده را برطرف کنید. 

اسفند 

خودتان حواس‌تان نیست ولی به‌راحتی دارید از کنار بهترین فرصت‌های ممکن عبور می‌کنید! خیلی از فرصت‌ها ظاهر پرزرق و برقی ندارند  ولی کاملا مشخص است که ارزشمند بوده و می‌توانند چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی شما را بالا بکشند. سعی کنید در مهمانی‌های کوچک و بزرگی که در طول دو، سه ماه آینده حضور پیدا می‌کنید به هیچ پیشنهاد مالی پاسخ مثبت ندهید. در مجموع برای پاسخ دادن به پیشنهادهای مالی و کاری، نیاز است که بیشتر از قبل با آدم‌های باتجربه مشورت کنید. اگر حواس‌تان را بیشتر از قبل جمع کنید، قطعا فرصت‌های طلایی و بسیار خوبی را شکار خواهید کرد. از مسافرت‌های کوتاه ولی پرنشاط غافل نشوید.

منبع : مجله ی زندگی ایده آل 

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید ایم صفحه را ببینید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ