نمای نزدیک والزومیکس؛ داروی جدید فشار خون!

jalalvand
تغییر در سبک زندگی باعث شده است که بسیاری از افراد حتی در سن جوانی مبتلا به فشار خون بالا شوند. فشار خون بالا می‌تواند آسیب‌های جدی‌ای را برای بدن به وجود بیاورد به همین دلیل باید تحت کنترل قرار بگیرد. در بسیاری از موارد پزشکان برای کنترل این مشکل، دارو تجویز می‌کنند. مصرف دارو، دردسرهای خاص خودش را دارد!

«دکتر لیلا زاهدی» پزشک عمومی، مشاور پزشکی گروه داروسازی دکتر عبیدی  درباره مشکلات فشار خون بالا و داروی جدید این کارخانه توضیحات مفیدی را به طور اختصاصی در اختیار خبرنگار الو دکتر قرار داده است که در مطلب زیر می خوانید.

 بسیاری از بیماران به دنبال دارویی می گردند که کمترین عارضه را در پی داشته باشد ضمن آنکه بتوانند آن را به راحتی تهیه و استفاده کنند. به همین منظور شرکت داروسازی دکتر عبیدی که سال هاست در عرصه تولید دارو فعالیت دارد، یک داروی ترکیبی جدید را برای اولین بار در کشور تولید کرده است.

دارویی که نوع وارداتی آن به قیمت بالا فروخته می‌شد، این بار با ترکیبات بهتر و با قیمت ارزان تر توسط داروسازان داخلی ساخته و به دست مصرف کنندگان می رسد.

با پیشرفت علم داروسازی، وضعیت داروها بهتر و بهتر می‌شوند و داروهای جدید عوارض و مشکلات کمتری برای بیماران به همراه دارند.«دکتر لیلا زاهدی» پزشک عمومی، مشاور پزشکی گروه کاردیو وسکولار کبل دارو عبیدی می‌گوید:

« والزومیکس (Valzomix) در واقع  ترکیبی از دو داروی «آملودیپین» و «والزارتان» است که در درمان بیماری فشار خون بالا می‌توان از آن کمک گرفت.

برای کنترل فشار خون بالا، معمولا نمی‌توان از درمان تک دارویی کمک گرفت به همین دلیل باید از دو یا چند دارو به شکل هم زمان استفاده کرد به همین دلیل داروسازی دکتر عبیدی یک داروی ترکیبی به بازار عرضه کرده است که به بیمار این امکان را می‌دهد از یک داروی ترکیبی به جای دو داروی جداگانه استفاده کند که این مسئله کار را برای بیمار راحت تر می کند.

این دارو در درمان همه درجه های فشار خون و افرادی که هم زمان با فشار خون بالا، به بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت مبتلا باشند، کمک می‌کند. افراد پیر ، چاق و افرادی که ریسک فاکتورهای متابولیک دارند نیز می‌توانند برای کنترل فشار خون بالا از آن کمک بگیرند.

خوشبختانه این داروی جدید عوارض جانبی گسترده ای ندارد و تنها افرادی که مشکلات کلیوی یا کبدی داشته باشند، باید آن را با احتیاط استفاده کنند و دوز دارو و سایر موارد توسط پزشک، تعدیل شود.»

لینک مرتبط: دارویی جدید برای کنترل فشارخون‌!

بخور و نخورها فشارخون بالا!

فشار خون بالا مشکلی که گریبان همه را می گیرد!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ