علت مرگ بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی

a.mahammadi
بهمن گلبار نژاد، دوچرخه سوار پارالمپیکی کشورمان، پس از حادثه ای که برایش در مسابقات دوچرخه سواری پیش آمد به بیمارستان منتقل شد و سپس دار فانی را وداع گفت.

بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران که در رقابت‎های جاده امروز به دلیل سانحه از دور رقابت‎های این رشته کنار رفته بود، درگذشت.

بهمن گلبارنژاد به دلیل سانحه در مسابقه و برهم خوردن تعادلش در شیب تند مسیر پس از چند ساعت از انتقالش به بیمارستان  در سن 48 سالگی درگذشت. علت مرگ بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار پارالمپیکی کشورمان شکستگی از ناحیه گردن عنوان شده است.نکته این که همسر بهمن گلبارنژاد، دو سال پیش بر اثر سرطان در گذشته بود

بهمن گلبارنژاد تنها نماینده دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های پارالمپیک 2016 چهارشنبه 24 شهریور در تایم تریل کلاس C4 رکاب زد و در پایان با ثبت رکورد 46 دقیقه و 3 ثانیه و 62 صدم ثانیه در میان 14 رکابزن آخر شد. گلبارنژاد با 48 سال سن مسن‌ترین رکابزن این بخش بود.

در بیانیه کمیته بین المللی پارالمپیک ریو آمده است:
” بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار ایرانی که در مسابقات جاده C4 شرکت کرده بود، پس از تصادف بسیار بدی که برایش پیش آمد، به طور اورژانسی به بیمارستان منتقل شده است. “

بهمن گلبارنژاد در جریان بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی، تنها سهمیه دوچرخه سواری ایران را برای حضور در پارالمپیک ریو را به دست آورده بود و در مسابقات جام جهانی ایتالیا موقعیتش را تثبیت کرده بود.
 این قهرمان کشورمان که در المپیک لندن موفق به کسب عنوان نشده بود، پیش از ریو گفته بود: «در پارالمپیک لندن همسرم دو ماه بود که به بیماری سرطان مبتلا شده بود. در اینچئون هم در حالی شرکت کردم که فوت شد» و از امیدواری‌اش برای کسب نشان در المپیک ریو سخن به میان آورده بود اما او آخرین پدال‌های عمرش را در جاده‌های ریو زد.

بیشترین علت فوت ورزشکاران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1395-06-28 - 00:38 پاسخ

باسلام هیچ توضیحی درموردعلت مرگ وحادثه داده نشد