سوء استفاده از کودکان ژاپنی چندین برابر شده است!

jalalvand
تازه ترین آمارهای پلیس نشان می دهد که سوء استفاده از کودکان در ژاپن در نیمه اول سال جاری میلادی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 42.3 درصد افزایش یافته است.

آمار پلیس نشان می دهد که در این مدت 24 هزار و 511 مورد سوء استفاده از کودکان زیر 18 سال به ثبت رسیده است که 70 درصد آنها مورد سوء استفاده روانی قرار گرفته اند.
به گزارش آژانس پلیس ژاپن برای اولین بار سوء استفاده از کودکان در این کشور از سال 2011 میلادی به بیش از 20 هزار مورد در شش ماه رسیده است.
در این میان 16 هزار و 500 مورد سوء استفاده روانی از کودکان به ثبت رسیده است که بسیاری از آنان مربوط به مشاهدات کودکان از خشونت های خانوادگی بوده که این رقم نیز
پنج هزار و 500 مورد بیش از نیمه اول سال قبل بوده است.
بیش از 500 مورد مربوط به استفاده های سوء از کودکان بخصوص در زمینه های غیراخلاقی بوده و پلیس مجازات های سختی برای مرتکبان آن در نظر گرفته است.
پلیس می گوید که به دلیل افزایش نگرانی های اجتماعی از این مسایل و برای پیشگیری از آن در سال جاری میلادی به همه نیروها دستور داده شده است هر مورد مشکوکی را فورا گزارش کنند.
همزمان مجلس ژاپن قانونی را مورد اصلاح قرار داده است که به پلیس دستور می دهد در صورت مشکوک بودن به موارد سوء استفاده از کودکان مکان مورد نظر را مورد یورش قرار دهد.
بسیاری از سازمان های مددکاری و تامین اجتماعی در کنار پلیس برای مهار این پدیده شوم رو به رشد در این کشور خطوط تلفن ویژه اختصاص داده اند تا گزارش های مردمی را دریافت کنند.

منبع: ایرنا
لینک مرتبط: عدم آموزش صحیح باعث کنجکاوی های جنسی کودکان!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ