فال وضعیت عاطفی شما در نیمه دوم آبان ماه

پانته آ توتونپیان
بر اساس ماه تولدتان،شما را از وضعیت عاطفی تان اگاه می کنیم!

فروردین
این ماه رمز موفقیت در دستان شماست. شما کلیدی دراختیار دارید که می‌توانید بسیاری از درها و گره‌هایی که در رابطه عاطفی با همسر یا نامزدتان  پیش‌روی‌تان سبز می‌شود را باز کنید. پس با خیال راحت نیمه دوم آبان را بگذرانید. شما در این ماه به سادگی می‌توانید برگ بازنده‌تان را به برگ برنده تبدیل کنید. مصمم و قاطعانه تصمیم بگیرید و با مخاطب‌تان شفاف صحبت کنید. 

اردی بهشت 
به‌تازگی یک شکست عاطفی یکی از عزیزان‌‌تان را شاهد خواهید بود. این تجربه روحیه‌تان را به‌هم می‌ریزد. شما و یکی دیگر از اعضای خانواده مثل خواهر یا دختر شما می‌توانند در این شرایط کمک حال باشند. اگر مجرد هستید کمی از برنامه‌ها و تفریح‌های دوستانه‌تان کم کنید و کمی به پدر و مادرتان بپردازید.

خرداد 
لجبازی را کنار بگذارید. این ماه با نامزدتان مشکلاتی را تجربه می‌کنید که پیش از این هرگز به آن نمی‌پرداختید. اگر  در این هفته به نتیجه مطلوبی نرسید و از نزدیکان‌تان برای حل مشکل کمک نگیرید امکان دارد به بن‌بست عاطفی بخورید و کلیت رابطه را به خطر بکشانید.

تیر
اگر مجرد هستید در روزهای پیش رو بیشتر از همیشه گوش به زنگ باشید. مهمانی‌هایی که پیش‌رو دارید امکان آشنایی شما را با فردی فراهم می‌کند که می‌تواند همراه و همسر آینده‌تان باشد. اگر متاهل هستید باید کمی روی روابط عاطفی‌ خود با همسرتان تمرکز کنید. مهارت شما در این زمینه کم است. 

مرداد 
ممکن است این روزها درگیر رفت‌و‌آمدهای خانوادگی باشید اما باوجود این احساس تنهایی کنید و به سختی در جمع‌هایی که زوج‌های جوان در آن گردهم آمدند، حاضر شوید.  بر این احساس غلبه کنید و در جمع‌ها حاضر شوید و از تجربیات دیگران استفاده کنید. برای یک مرداد ماهی  این روزها بهترین فصل برای انتخاب همسر است.

شهریور
سعی کنید این ماه از پیچیده بودن و رازآلود بودن دست بردارید و هرگز همسر یا نامزدتان را در موقعیتی قرار ندهید که احساس کند شما آن آدم همیشگی نیستید. تعطیلاتی که پیش‌رو دارید، بهترین فرصت برای ایجاد تغییر است. اگر احساس می‌کنید نقطه‌ضعفی دارید، حتما برای برطرف کردنش اقدام کنید.

مهر
اگر رویه‌ای که در‌مورد نامزدتان پیش گرفته‌اید را دنبال کنید، مجددا با شکست رو‌به‌رو می‌شوید. ترس‌ها و تجربه‌های تلخ گذشته را با خودتان مرور نکنید. شما بیش از اندازه نامزدتان را با دیگران مقایسه می‌کنید. اگر متاهل هستید این روزها همسرتان را به یک رستوران دعوت کنید. به نظر می‌رسد در ماه گذشته آن‌طور که باید و شاید برایش وقت نگذاشته‌اید و کمی فاصله بین‌تان افتاده است.

 آبان 
قضاوت و پیش‌داوری‌هایی که دارید این ماه کار دست‌تان می‌دهد. به‌جای پیش‌داوری‌های خام و بدون فکر کمی تامل کنید و حرف‌های‌تان را مزه‌مزه کنید. اگر مراقب نباشید‌ به‌راحتی می‌توانید این ماه همسر، نامزد یا فردی را که قرار است با او زندگی مشترکی را دنبال کنید آزرده‌خاطر ‌کنید. 

آذر
گفت‌وگوهای دونفره و صمیمی با نزدیکان‌تان به‌شدت کاهش پیدا کرده. در ماه گذشته خیلی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بودید. حتما از فرصتی که پیش‌رو دارید برای گفت‌وگو و طرح موضوع با فرزندان‌تان استفاده کنید. گپ‌های ساده و صمیمی خیلی وقت‌ها می‌توانند دریچه‌های روشنی را به زندگی باز کنند و روابط عاطفی میان اعضای خانواده را تقویت کنند.

دی 
این روزها در موقعیت دشواری قرار دارید. سرگردان بودن بین عقل و قلب وضعیت غیرقابل توصیفی است اما بهتر است بیش از اندازه در این مرحله توقف نکنید. هر چه زودتر تصمیم‌تان را بگیرد اما شرط عقل را حتما به‌جا آورید. فراموش نکنید که ماندن بیش از اندازه در این وضعیت به‌نفع رابطه‌تان نیست.

بهمن 
بیش از اندازه به دیگران اعتماد دارید. باید با نگاه کامل‌تری افراد را از وجوه مختلف بررسی کنید. تعقل و تفکر راهنمای درست و روشنی است که با کمک آنها می‌توانید محیط اطراف و آدم‌ها را بهتر بررسی کنید. هیجان‌زده عمل نکنید و آدم‌ها را براساس ظاهرشان قضاوت نکنید.

اسفند

از هر کسی یا هر چیزی که زندگی عاطفی‌تان را دچار تنش و تشویش می‌کند، فاصله بگیرید و دور شوید. گاهی افرادی در نزدیکی هر یک از ما وجود دارند که تنها پالس‌های منفی از خود ساطع می‌کنند و آرامش‌مان را به خطر می‌اندازند. اما فراموش نکنید هر کسی که با شما مخالفت می‌کند به این معنا نیست که با او قطع رابطه کنید، شاید نظر او درست باشد. قبل از هر چیز حق را در‌نظر بگیرید.

منبع: مجله ی سیب سبز

اگر به طالع بینی علاقه دارید بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ