وضع سلامت شما در 15روز آینده چطور خواهد بود؟+فال

پانته آ توتونپیان
بر اساس ماه تولدتان این فال به شما می گوید در نیمه ی دوم دی ماه سال 95 وضع سلامتی شما چگونه خواهد بود.

فروردین
اوضاع جسمی مساعدی دارید و همه چیز بر وفق مراد است اما باید بیشتر مراقب شرایط روانی خود باشید. اگر باز هم تا پایان این هفته احساس کسالت و افسردگی کردید، سعی کنید فضای ذهنی خود را عوض کنید یا از مشاور کمک بگیرید.

اردی بهشت 
دردهای عضلانی و بی‌خوابی این ماه کلافه‌تان می‌کند. کمی فعالیت‌های ورزشی لازم دارید. بهتر است با نرمش و ورزش‌های سبک مثل یوگا و تای‌چی شروع کنید. 

خرداد 
سرماخوردگی که ماه پیش تجربه کردید هنوز در بدن‌تان هست. اگر مراقبت نکنید این هفته ممکن است دوباره یک سرماخوردگی دو، سه روزه سنگین را تجربه کنید. تا می‌توانید از مصرف ترشی و غذاهای سرخ کردنی و فست‌فود پرهیز کنید.

تیر
کمی از ناحیه پوست و چشم دچار خشکی هستید و این مسئله باعث شده کمی احساس ناراحتی کنید حتما این هفته به متخصص پوست مراجعه کنید. به نظر می‌رسد دچار التهاب ناشی از  آلرژی شده‌اید.

مرداد 
کمر درد آخر هفته سراغ‌تان می‌آید. این هفته بیش از اندازه فعالیت کردید. به نظر می‌رسد سه، چهار روز آینده حسابی به مسکن نیازمند می‌شوید. ساعت خواب‌تان را تنظیم کنید و تا می‌توانید دمنوش بهارنارنج در برنامه روزانه‌تان بگنجانید.

شهریور
اوضاع جسمانی خوبی دارید اما دردهای مفصلی مادرتان خیلی نگران‌تان کرده است. برای تنظیم ساعت خواب‌تان با یک پزشک مشورت کنید. بیش از اندازه این روزها ذهن‌تان مشغول است و همین موضوع باعث شده فشار زیادی را تحمل کنید.

مهر
 گرفتگی عضلات ممکن است در چند روز آینده کمی کلافه‌تان کند. این هفته حتما پیاده‌روی کنید و اگر می‌توانید چند ساعتی را در آب گرم دراز بکشید. روحیه شما بیش از هر چیز احتیاج به تقویت دارد.

 آبان 
چیزی مثل پیچ خوردگی یا مو برداشتن مچ پا یکی از اعضای خانواده‌تان را درگیر کرده که باعث می‌شود در روزهای آینده بیش از پیش کمک حال او باشید و او را برای انجام امور مختلف همراهی کنید.

آذر
بیش از اندازه به ماشین‌تان وابسته شدید و اصلا پیاده‌روی نمی‌کنید. این موضوع باعث شده که دچار خشکی بدن و رخوت شوید. کمی به تحرک احتیاج دارید. اگر به فکر نباشید در آینده نزدیک دردهای عضلانی و مفصلی زیادی را تجربه می‌کنید. 

دی 
شب‌ها خیلی دیر به تختخواب می‌روید و عادت عجیبی به استفاده از تکنولوژی و موبایل و شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده‌اید. این روند می‌تواند خیلی زود زندگی و روابط عاطفی شما با اعضای خانواده را تحت‌تاثیر خود قرار دهد.

بهمن 
استرس‌هایی که به‌خاطر کارتان تحمل می‌کنید کمی کلافه‌تان کرده اما نگران نباشید به‌زودی این استرس‌ها به پایان می‌رسد. یکی از همکاران‌تان درباره شما دچار سوءتفاهم شده که مقصر این اتفاق خود شما هستید.

اسفند 

از دست دادن یکی از دوستان قدیمی‌تان آن هم غیرمنتظره حال و هوای این روزها را غمگین و افسرده کرده است. برای پیاده‌روی با همسرتان بیشتر وقت بگذارید. اگر در این ماه توصیه به چکاپ کامل توسط پزشک شدید به هیچ عنوان آن را به تعویق نیندازید. 

منبع :مجله ی سیب سبز 

اگر به طالع بینی علاقه دارید اینجا کلیک کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ