طالع بینی روابط عاطفی شما در نیمه ی اول بهمن ها

پانته آ توتونپیان
در این طالع بینی به شما می گوییم که چه بر سر روابط عاشقانه ی شما خواهد آمد...

فروردین
اگر می‌خواهید از وضعیتی که در آن گرفتار شدید، خارج شوید باید زودتر دست به کار شوید. مراقب باشید نباید اسرارتان را با هرکسی درمیان بگذارید. این روزها حاشیه‌های زیادی سراغ‌تان می‌آید و آن‌قدر کلافه‌اید که قدرت انجام هیچ کاری را ندارید.

اردی بهشت 
اوقات احساسی و عاطفی خوبی پیش‌رو دارید. یک دلخوری کوچک با یکی از اعضای خانواده‌ مثل خواهر یا عمه دارید که از سال‌های گذشته باقی مانده. فرصتی پیدا می‌شود تا این دلخوری دوباره سر باز کند.

خرداد 
این روزها خیلی تلخ و کسل‌کننده‌اید، کمی روحیه‌تان را تقویت کنید. در روزهای گذشته طوری رفتار کردید که باعث شده دیگران مثل گذشته روی شما حساب نکنند و همین موضوع  اعتبار شما را زیر سوال برده است. 

تیر
این روزها فرصت زیادی برای مراوده با نامزدتان ندارید و شلوغی کار اجازه چندانی به شما  نمی‌دهد اما به نظر می‌رسد نباید زیاد ریسک کنید و هر طور شده وقت‌تان را برای او خالی کنید.

مرداد 
این روزها بیش از اندازه بهانه‌گیر شده‌اید و تکلیف‌تان با خودتان مشخص نیست. بد نیست چند روزی به حال خود باشید. به نظر می‌رسد خواهر بزرگ‌تر یا مادرتان بتوانند در این زمینه مشورت خوبی به شما بدهند.

شهریور
رابطه عاطفی که سال‌ها پیش برای‌تان تمام شده و شما هیچ امیدی به شکل گرفتن آن نداشتید، دوباره دارد رنگ و بوی عاشقانه می‌گیرد. این رابطه با‌توجه به برنامه‌ریزی ‌شما برای تشکیل خانواده به‌صلاح نیست. تا می‌توانید از آن پرهیز کنید.

مهر
روابط عاطفی خوبی با نامزدتان دارید اما این روزها به‌خاطر مسائل  و گرفتاری‌های خانوادگی کمتر فرصت ملاقات با او پیدا می‌کنید. مراقب باشید این وضعیت زیاد به طول نینجامد. مراقب عواطف و عشق‌تان باشید.

 آبان 
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اخلاقی شما سماجتی است که برای پیش بردن برنامه‌های‌تان دارید، اما گاهی از این سماجت در جای درست استفاده نمی‌کنید. برای حفظ یک رابطه عاطفی بیش از آنکه این سماجت را به‌کار بگیرید به این فکر کنید که چرا رابطه شما و نامزدتان به سرازیری هدایت شده است.

آذر
خوشبختانه تعامل خوبی با نامزدتان دارید اما وسواس‌های فکری او این روزها کمی برای‌تان آزار دهنده شده. اگر فکر می‌کنید این روزها بیش از اندازه می‌خواهد به شما نزدیک باشد دلواپس نشوید، او این روزها به حمایت شما بیشتر احتیاج دارد. 

دی 
به لحاظ عاطفی دلبستگی و وابستگی زیادی به اعضای خانواده‌تان دارید اما این وابستگی باعث نمی‌شود که فعالیت‌های اجتماعی و کارتان را کمتر کنید. این روزها انتقادهای زیادی از این بابت از سوی خانواده خواهید شنید.

بهمن 
بیش از اندازه از احساسات‌تان برای دیگران مایه می‌گذارید. شکست عاطفی که به‌تازگی پشت‌سر گذاشتید، باعث شده درست سر کار حاضر نشوید و بی‌نظمی‌های زیادی را از خود نمایش دهید. باید بیشتر مراقب وجهه‌ای که از خود می‌سازید، باشید.

اسفند 

با همسرتان رابطه گرم  و صمیمیانه‌ای دارید. اما در روزهای پیش رو تفاوت سلیقه‌ای که در دعوت دوستان‌تان به مهمانی دارید، کمی میانه‌تان را شکراب می‌کند. اما شما حرفه‌ای‌تر از آن هستید که اجازه دهید این موضوع باعث دلخوری همسرتان شود.

منبع: مجله ی سیب سبز 

اگر به فال و طالع بینی علاقه دارید این صفحه را بخوانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ