بهترین زمان ورزش در هر فصل

a.mahammadi
یک متخصص طب سنتی وزارت بهداشت در خصوص بهترین زمان ورزش برای افراد اظهار داشت: بهترین زمان برای ورزش در فصل‌ها: بهار (اواسط روز)، تابستان (ابتدای روز) و زمستان (اول یا آخر روز در مکان گرم) است.

دکتر قربانی‌فر، 6 اصل ضروری برای اصلاح سبک زندگی را آب و هوا، خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها، خواب و بیداری، حرکت و سکون، امراض نفسانی، احتباس و استفراغ عنوان کرد و اظهار داشت: اصولی که نام برده می‌شوند، اصول اساسی هستند که اگر با شرایط فرد و زندگی فردی هماهنگ باشند زندگی سالم و سلامتی را به‌همراه خواهند داشت.

دستیار دکترای تخصصی طب سنتی ایران همچنین در نخستین دوره آموزشی صنف عطاران در خصوص اصل حرکت و سکون یادآور شد: حرکت خروج ماده از قوه به فعل و سکون باقی ماندن ماده در همان حال است.

وی یادآور شد: اثرات و فواید ورزش بر بدن شامل دفع بیماری‌های مادی، تقویت حرارت غریزی، بهبود هضم، جذب بیشتر غذا توسط اندام‌ها، استحکام مفاصل و اندام‌ها، تقویت قوای بدنی، دفع بهتر مواد زائد بدنی و باز شدن روزنه‌های پوست است.

قربانی‌فر در خصوص بهترین زمان ورزش برای افراد اظهار داشت: بهترین زمان برای ورزش در فصل‌ها: بهار (اواسط روز)، تابستان (ابتدای روز) و زمستان (اول یا آخر روز در مکان گرم) است.

چه زمانی برای ورزش کردن مناسب تر است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ