راهی برای درشتی چشم‌ها

mousavi
یک روش بسیار محبوب و رایج برای کسانی است که تمایل به داشتن چشم‌های بزرگ‌تری دارند.

اپیکانتوپلاستی (با‌ نام مستعار جراحی گوشه پلک داخلی) یک روش بسیار محبوب و رایج برای کسانی است که تمایل به داشتن چشم‌های بزرگ‌تری دارند. این جراحی همچنین می‌تواند چینِ (تای) مغولی که بین کره‌ای‌ها و کشورهای آسیایی شایع است را از بین ببرد. اپیکانتوپلاستی باید بسیار با‌ظرافت انجام شود زیرا پلک داخلی یکی از حساس‌ترین قسمت‌های چشم است. انجام جراحی اپیکانتوپلاستی همزمان با جراحی زیبایی پلک برای رسیدن به یک ظاهر طبیعی‌تر بسیار رایج است.

جراح پلاستیک براساس شکل چشم میزان عرض برش قسمت داخلی چشم را تعیین خواهد کرد.

این برش‌ها در قسمت داخلی چشم شما ایجاد می‌شوند. معمولا، قبل از اپیکانتوپلاستی برای ایجاد تقارن در پلک داخلی، جراحی پلک فوقانی انجام خواهد شد. درنتیجه، این روش لبه‌ چشم‌ها را تیز خواهد کرد و طول افقی چشم‌ها را نیز تغییر می‌دهد.

چه عوارضی دارد؟

دکتر بهمنی‌کشکولی درباره عوارض تغییر عنبیه چشم می‌گوید: عفونت (که مساوی با درصد بالایی از شانس از بین رفتن بینایی است)، افزایش فشار داخل چشمی، التهاب عنبیه و ورم قرنیه ازجمله عوارض این جراحی است. باید توجه داشت که افزایش فشار داخل چشم یا گلوکوم، شایع‌ترین و جدی‌ترین عارضه کاشت عنبیه مصنوعی است. در چنین مواردی ممکن است لازم باشد تا عنبیه مصنوعی از چشم خارج شود.

منبع: سیب سبز

«چشم گربه‌ای» مد جدید ۱۲ میلیون تومانی!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ