همه عوارض یک رژیم پردردسر

zahra
کاهش وزن با رژیم جنرال موتور!

یکی از رژیم‌های غلطی که تازگی ها با سرو شکلی متفاوت  برای به دام انداختن افراد باب شده، رژیم جنرال‌موتور است. شاید تا به حال اسم هر رژیم عجیب و غریبی به گوش‌تان خورده باشد جز جنرال‌موتور، اما تعجب نکنید این رژیم وجود دارد و خیلی از افراد بدون آگاهی از عوارضش از آن پیروی می‌کنند به امید آنکه روزی به وزن ایده‌آل‌شان دست پیدا کنند. در حالی که این رژیم برای برهه زمانی خاص و برای گروهی از کارکنان کمپانی جنرال موتور طراحی شده و اصلا جنبه همگانی ندارد. 

 اتفاق ناخوشایندی که در این رژیم برای بدن رخ می‌دهد این است که باوجود اینکه در این رژیم غذایی تاکید می‌شود روزی 8 تا 12 لیوان آب نوشیده شود، باز هم آب بدن از دست خواهد رفت و ما دچار کمبود آب میان‌بافتی و دچار گرسنگی سلولی خواهیم شد.

روز اول: 
با میوه‌های تازه از خود پذیرایی کنید
روز اول این رژیم غذایی بسیار مهم است. در این روز شما هرقدر دل‌تان می‌خواهد می‌توانید میوه میل کنید. البته فراموش نکنید که میوه ممنوعه در این روز موز است و میوه‌های پیشنهادی هندوانه و طالبی است. با این حال هر زمان که احساس گرسنگی کردید، یک میوه بخورید.

روز دوم: 
سبزیجات را جایگزین میوه کنید
در این روز می‌توانید سبزیجات را به‌صورت پخته (‌بدون روغن) یا خام میل کنید. البته خوردن سیب‌زمینی هم در این روز مجاز است.  

روز سوم:
هم میوه بخورید هم سبزی
در این روز هر میوه یا سبزی را می‌توانید بخورید غیر از موز و سیب‌زمینی.

روز چهارم: 
شیرموز و سوپ، فراموش نشود!
با 3 لیوان شیر همراه با 8 عدد موز، در این روز از خود پذیرایی کنید. همچنین می‌توانید سوپ مورد علاقه‌تان را درست کنید و هرقدر دوست داشتید از آن میل کنید.

روز پنجم:
گوشت و گوجه، ترکیب خوبی میشه؟!
تقریبا 6 یا 7 عدد گوجه‌فرنگی و 2 وعده گوشت 300 گرمی میل می‌کنید.

روز ششم:
حالا گوشت را با سبزی نوش جان کنید!
در روز ششم رژیم مجددا به همان میزان یا کمتر گوشت بخورید اما این بار گوجه‌فرنگی را با انواع سبزیجات دلخواه‌تان جایگزین می‌کنید.

روز آخر:
برنج قهوه‌ای، آبمیوه و سبزیجات
این آخرین روز رژیم است و در این روز می‌توانید برنج قهوه‌ای و آبمیوه طبیعی و هرقدر دوست دارید سبزیجات موردعلاقه‌تان را بخورید.

منبع: مجله سیب سبز

رژیم غذایی خوشمزه؛ برای لاغری سریع چربی های شکم!

 غذاهای چرب با ساعت سلولی بدنتان چه می کنند؟!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ