پیش بینی وضعیت خانوادگی شما تا پایان تیرماه

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

فروردین 

مسافری از راه دور به‌زودی به ملاقات‌تان می‌آید و چند روزی مهمان خانه شماست. از طرف فامیل همسرتان به مهمانی دعوت می‌شوید. خیلی حوصله حضور در جمع را ندارید اما توصیه می‌کنیم حتما در این مهمانی حاضر شوید. 

اردیبهشت

باید بیش از قبل اعتماد به نفس‌تان را تقویت کنید. با خودتان خلوت کنید. کمی از وقت‌تان را برای پیشبرد اهداف آینده‌تان صرف کنید. شما بیش از اندازه برای خانواده و اطرافیان‌تان وقت می‌گذارید. 

خرداد

بیماری یکی از اعضای خانواده فکر و ذهن‌تان را به خود مشغول کرده. گرفتاری کاری امکان مراقبت از او را به شما نمی‌دهد. باید از دیگر اعضای خانواده کمک بخواهید. غرورتان را کنار بگذارید و با آنها در این زمینه صحبت کنید.

تیر

سفری پیش رو دارید و همین موضوع باعث می‌شود چند روزی از خانواده‌تان دور باشید. خبر خوشی انتظارتان را می‌کشد که اگرچه مستقیما بر زندگی شما تاثیر ندارد اما شور و هیجان را به خانه‌تان می‌آورد. 

مرداد

خانواده‌تان اصرار زیادی دارند که به‌زودی از عالم تجرد فاصله بگیرید. این موضوع کمی کلافه‌تان کرده. اگر هنوز آمادگی لازم را ندارید با آنها صحبت کنید. سکوت شما و تکرار این موضوع در آینده باعث کدورت می‌شود. پس در این باره صحبت کنید.

شهریور

تولد یکی از اعضای درجه یک خانواده نزدیک است. به مهمانی دعوت می‌شوید و در این مهمانی با افراد جدیدی آشنا می‌شوید که به‌زودی به جمع دوستان خانوادگی‌تان افزوده می‌شود. 

مهر

به فکر یک سفر خانوادگی باشید. سفری که بتوانید جمع بزرگی از اعضای خانواده را کنارتان داشته باشید. خبر تولد یک نوزاد جدید به‌زودی به شما می‌رسد و همین موضوع رفت‌و‌آمدهای فامیلی را در روزهای آینده بیشتر می‌کند. 

آبان

دخالت یکی از اعضای خانواده کسی مثل  خواهر همسرتان یا خواهر خودتان در زندگی کمی نگران‌تان کرده و این باعث شده که روابط‌تان را محدود کنید. به‌نظر می‌رسد اشتباه‌ترین راه را انتخاب کرده‌اید. موضوع را شفاف مطرح کنید و اجازه دهید ماجرا به‌خوبی حل‌وفصل شود.

آذر

یک تولد به‌زودی اعضای خانواده‌تان را گرد هم جمع می‌کند. شما در این تولد مورد توجه همه هستید و انرژی‌های مثبت زیادی از اطرافیان‌تان می‌گیرید. بیماری‌ یکی از بستگان‌تان باعث می‌شود که در روزهای آینده به عیادتش بروید. 

دی

کدورتی که بین خانواده شما و دایی‌تان  ایجاد شده به مرور زمان کهنه و کهنه‌تر می‌شود. برای آنکه بتوانید این وضعیت را از بحران خارج کنید باید پیش‌قدم شوید. همه را دعوت به همراهی کنید و روابط را به روزهای گرم و صمیمی قبل بازگردانید. 

بهمن

خیلی وقت است که اعضای خانواده‌تان را به منزل دعوت نکردید. شیوه زندگی که پیش گرفتید شما را از مراوده‌های معمول که هر خانواده‌ای دارد، دور می‌کند. برای رشد بچه‌های‌تان باید روی این روابط بیشتر کار کنید. 

اسفند

روی کمک اعضای خانواده مثل خواهر و برادر بیشتر حساب کنید. این روزها به‌نظر می‌رسد بیشترین اتکای شما روی دوستان‌تان است اما توصیه می‌کنیم رازهای زندگی‌تان را کمتر با دیگران درمیان بگذارید. 

منبع: مجله سیب سبز

درباره ی فال چه می دانید؟


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ