فال وضعیت سلامت شما تا نیمه مرداد

zahra
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

فروردین

از ناحیه قفسه سینه کمی اذیت می‌شوید. این درد شما را راهی درمانگاه می‌کند. جای نگرانی نیست با رژیم غذایی و مصرف دارو مسئله برطرف می‌شود. به نظر می‌رسد معده و گوارش‌تان دچار بیماری شده است.

اردیبهشت

به لحاظ جسمی در شرایط مطلوبی به‌سر می‌برید. فشار کاری و بی‌نظمی‌هایی که ساعت خواب‌تان پیدا کرده کمی ضعیف‌تان کرده. باوجود رکودی که در حال و هوای عاطفی‌تان داشتید در روزهای پیش رو اوضاع بهتری را تجربه می‌کنید.

خرداد

برنامه و رژیم غذایی که دنبال می‌کنید چندان مناسب نیست. اضافه‌وزنی که سراغ‌تان آمده را باید کنترل کنید. زودتر دست به کار شوید و برای کاهش وزن اقدام کنید. بهترین انتخاب برای شما پیاده‌روی و شناست.

تیر

سردردهای میگرنی که مدت‌ها از آنها خبری نبود سراغ‌تان می‌آید تا می‌توانید از مجاورت با وزش باد پرهیز کنید. پیاده‌روی روزانه را به وقتی که آفتاب انرژی کمتری دارد، موکول کنید.

مرداد

دندان درد هنوز دست از سرتان برنداشته. جراحی دندان عقل یا چیزی شبیه عصب‌کشی پیش رو دارید. این هفته دوباره با کاهش وزن رو به رو خواهید بود. اما نگران نباشید با بهبود وضعیت دندان‌ها به روزهای اوج خود برمی‌گردید.

شهریور

استرس و بی‌خوابی اوضاع جسمی و روحی‌تان را به‌هم ریخته. فکر و خیال را از خودتان دور کنید. تا می‌توانید مثبت فکر کنید تا افکار و موقعیت‌های خوب سراغ‌تان بیاید. شرایط دشواری پیش رو دارید که تا سه، چهار ماه آینده با شما خواهد ماند.

مهر

به لحاظ جسمی شرایط مطلوبی دارید، اما روحیه شما به‌شدت تضعیف شده و این موضوع انگیزه و شوق کار و کنار خانواده بودن را از شما گرفته است. آخر هفته سردردهایی سراغ‌تان می‌آید پس مسکن همراه داشته باشید.

آبان

تنها چیزی که باعث نگرانی است خستگی مفرطی است که سراغ‌تان آمده. برای کنترل آن اقدام کنید وگرنه این خستگی نه تنها روحیه‌تان را از شما می‌گیرد بلکه مشکلات جسمی زیادی برای‌تان به‌همراه دارد.

آذر

آلرژی فصلی این روزها رهای‌تان نمی‌کند. این موضوع کلافه‌تان کرده و بابتش مجبور می‌شوید چند روزی در خانه استراحت کنید. این بیماری باعث می‌شود کلی کار عقب‌افتاده روی دست‌تان بماند.

دی

به‌نظر می‌رسد در شرایط مطلوبی قرار دارید. کمی فعالیت بدنی چاشنی برنامه‌های روزانه‌تان کنید. چند دقیقه‌ای ورزش کنید یا اگر می‌توانید بعضی مسافت‌هایی که در طول روز باید طی کنید را پیاده‌روی کنید.

بهمن

دردهای کمر که چندماهی است همراه‌تان است این ماه هم سراغ‌تان می‌آید. باید مراقب فعالیت‌های‌تان باشید حتی به نوع نشستن و برخاستن و خوابیدن‌تان دقت کنید. وقتش رسیده که با پزشک ملاقات کنید.

اسفند

از ناحیه مچ و آرنج با درد مفصلی مواجهید. دردهای مزمن قدیمی گاهی سر و کله‌شان پیدا می‌شود. بد نیست سعی کنید کمتر استرس داشته باشید. شما بیش از اندازه از مشکلات زندگی برای خودتان و اطرافیان‌تان غول می‌سازید.

منبع: مجله سیب سبز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ