فال وضعیت خانوادگی شما تا نیمه مرداد

zahra
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

فروردین

یکی از فامیل‌های دورتان را ازدست می‌دهید، همین موضوع باعث می‌شود ملاقات‌هایی با فامیل داشته باشید. روابط‌تان با یکی از دوستان خانوادگی که مدت‌هاست به‌خاطر مشغله و زندگی از هم دور بودید ازسر گرفته می‌شود.

اردیبهشت

بیماری فردی مثل مادرتان یا مادر همسرتان باعث می‌شود در دو هفته پیش رو مثل پرستار از او مراقبت کنید. به‌نظر می‌رسد باید کمی بیشتر به روابط فرزندان‌تان اهمیت دهید. قهرهای طولانی‌مدت بین بچه‌ها فضای خانه را پر از انرژی منفی می‌کند.

خرداد

یک جدایی پیش رو دارید. نگران نباشید منظورمان طلاق نیست اما به‌زودی خبر مهاجرت یکی از اعضای فامیل را می‌شنوید و به‌شدت غافلگیر می‌شوید. این هفته دیدارهای زیادی با خانواده همسرتان خواهید داشت.

تیر

مسافری از راه دور به‌زودی برای ملاقات‌تان به منزل‌تان می‌آید. خبر ازدواج پسرخاله یا پسر عمه‌تان را خواهید شنید. برای بهمن‌ماه به عروسی دعوت می‌شوید.

مرداد

ارتباط شما با خانواده‌تان به‌شدت مکانیکی شده. باید با خانواده‌تان بیشتر درددل کنید. درباره حل بحران و وضعیت عاطفی می‌توانید روی کمک آنها حساب کنید. سفری ازسوی خانواده به شما پیشنهاد می‌شود که ناچارید آن را رد کنید.

شهریور

یکی از بستگان‌تان در سفر دچار حادثه شده و شما باید بیشتر از همیشه برای او وقت بگذارید. بچه‌های‌تان انتظار بیشتری از شما دارند به‌نظر می‌رسد تا حل مشکلات‌تان باید با آنها بی‌رودربایستی صحبت کنید و شرایط را برای‌شان توضیح دهید تا موقعیت شما را درک کنند.

مهر

این ماه ملاقات‌های زیادی با دوستان و اعضای خانواده داشتید و به لحاظ روحی حسابی شارژ شده‌اید. با این وجود این وضعیت به‌شدت تحت‌تاثیر وضعیت کاری و گرفتاری‌های کوچک خانوادگی آزارتان می‌دهد. بیشتر با همسرتان وقت بگذرانید.

آبان

سوءتفاهمی بین شما و خواهر، برادران‌تان ایجاد شده و رابطه‌تان با آنها شکرآب می‌شود. این وضعیت اوضاع روحی مادرتان را به‌شدت بحرانی کرده. مراقب باشید ادامه این وضعیت به‌ صلاح هیچ یک از شما نیست. برای حل مشکل سریع‌تر اقدام کنید.

آذر

نشست‌های خانوادگی بیشتری با اعضای خانواده و اقوام‌تان خواهید داشت. خبر تولد یک نوزاد تازه توسط یکی از بستگان‌تان به شما داده می‌شود. انرژی‌های مثبت این روزها شما را احاطه کرده پس تا می‌توانید عشق‌تان را با اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید.

دی

کدورت‌ها را کنار بگذارید. سوءتفاهی که با خانواده همسرتان دارید به مرور روابط شما را با آنها شکرآب می‌کند و خیلی زود این سردی به روابط میان شما و همسرتان نیز لطمه وارد می‌کند. زود دست به کار شوید.

بهمن

بحران‌های اقتصادی که یکی از بستگان‌تان به آن دچار شده کمی روی زندگی شما سایه انداخته. چندان توان همراهی او را ندارید و این موضوع مثل خوره اعصاب‌تان را تحت‌فشار قرار داده. این ماه بیشتر به مادرتان سر بزنید.

اسفند

تا می‌توانید در جمع‌های خانوادگی حاضر شوید. کم‌حرفی و گوشه‌گیری شما از جمع‌‌ها به مرور به آفتی تبدیل می‌شود که گریبان خودتان را می‌گیرد و ثمری جز تنهایی برای‌تان نخواهد داشت. پس روابط عمومی‌تان را تقویت کنید و با فامیل بیشتر گرم بگیرید.

 منبع: مجله سیب سبز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ