غذاهایی که آلت تناسلی مردان را بزرگ می کند

در این مقاله غذاهایی که آلت تناسلی مردان را بزرگ می کند نوشته شده است. تا انتها بخوانید.

غذاهایی که آلت تناسلی مردان را بزرگ می کند

دربین مردان افرادی هستند که به دنبال بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند، اگر می خواهید به روش طبیعی و بدون دارو و جراحی آلت تناسلی خود را بزرگ کنید، این مقاله را بخوانید. ما دراین مقاله غذاهایی که آلت تناسلی مردان را بزرگ می کند تهیه کرده ایم. با استفاده از غذاهایی که آلت تناسلی مردان را بزرگ می کند می توانید با روشی سالم و کم خطر این کار را انجام دهید و از عوارض و خطرهای روش های دیگر بزرگ کردن آلت تناسلی مردان در امان باشید. به طور کلی خوردن سبزیجات تازه و میوه و ماهی آلت تناسلی مردان را بزرگ می کند اما به گفته تحقیقات اخیر خوردن بعضی موادغذایی دیگر نیز آلت تناسلی مردان را تقویت می کند.

جینسنگ

گفته می شود جینسنگ قرمز کره ای از طریق گینسنوزید که جزئی از گیاه است به عملکرد سیستم عصبی سرعت می بخشد. در حالی که هیچ شواهد علمی قطعی وجود ندارد که جینسنگ باعث افزایش اندازه آلت تناسلی مردان می شود، مردانی که قرص عصاره جینسنگ را به عنوان بخشی از یک مطالعه در کره جنوبی مصرف کردند، بعد از مصرف مکمل ها برای چندین هفته عملکرد بهتر جنسی را تجربه کردند.

جینسنگ با چندین دارو تداخل دارد و می تواند عوارض جانبی منفی را برای افراد مبتلا به سرطان های خاص، بیماری های قلبی، بی خوابی و سایر اختلالات ایجاد کند. قبل از شروع به مصرف جینسنگ قرمز کره ای حتما با پزشک خود صحبت کنید.
اگر شما از مکمل های جینسنگ استفاده می کنید، به دنبال مکمل برچسب “ریشه جینسنگ کره ای” باشید و ۵۰۰ میلی گرم در روز مصرف کنید.
از آنجا که مکمل های گیاهی توسط سازمان غذا و دارو عرضه نمی شود مصرف آنها همیشه با ریسک همراه است. اطمینان حاصل کنید که مکمل ها را از یک شرکت معتبر خریداری می کنید و هرگز بیش از دوز توصیه شده مصرف نکنید.

گیاه چهل سکه

این گیاه اغلب برای تقویت حافظه مورد استفاده قرار می گیرد، اما همچنین به گردش خون کمک می کند و ممکن است جریان خون را به آلت تناسلی افزایش دهد. براساس یک مطالعه انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا، گیاه چهل سکه در کمک به مردان در مبارزه با افسردگی که می تواند منجر به اختلال عملکرد جنسی شود موثر است. مطالعه دیگری نشان داد که چهل سکه هیچ تاثیری ندارد. داده های علمی ناتمام هستند، اما از آنجا که چهل سکه حافظه را بهبود می بخشد و عوارض جانبی نسبتا کمی دارد، ممکن است ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

چهل سکه را می توان به عنوان یک چای یا یک مکمل به شکل یک کپسول مصرف کرد. هر دو فرم این گیاه به طور گسترده در فروشگاه های بهداشت مواد غذایی در دسترس است.
اگر سابقه تشنج داشته اید یا داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید، مکمل های چهل سکه را مصرف نکنید. برای اطمینان از اینکه این مکمل برای شما امن است یا خیر، به پزشک خود مراجعه کنید.

 مکمل ماکا

این پودر به عنوان یک داروی تقویت قوای جنسی شناخته می شود. این شامل مکامید ها و مکانیک های فتوشیمیایی است که گفته می شود انرژی را افزایش داده و به مردان کمک می کند تا نعوظ را حفظ کنند. از آنجایی که مطالعات علمی قطعی بر روی این ماده انجام نشده است، بهتر است مصرف آن  با احتیاط ادامه یابد. پیش از شروع به اضافه کردن این مکمل به روتین روزانه خود، مطمئن شوید که با پزشک خود صحبت می کنید.

 ال آرژینین

این یک اسید آمینه است که منجر به افزایش جریان خون می شود و در طول نعوظ کمک می کند تا آلت تناسلی مردان بزرگتر شود. یک مطالعه انجام شده در دانشگاه تل آویو نشان داد که برخی از مردان پس از مصرف این مکمل به مدت ۶ هفته بهبود می یابند. این محصول در فروشگاه های مواد غذایی طبیعی موجود است و دوز توصیه شده ۱ گرم سه بار در روز است.

اگر نیتروگلیسرین را برای قلب خود مصرف کنید، این مکمل نباید مصرف شود زیرا ممکن است باعث کاهش فشار خون شود. با پزشک خود در مورد اینکه باید ال آرژینین را مصرف کنید یا نه، صحبت کنید.

هندوانه بخورید

این یک گیاه نیست، اما دارای خواصی است که ممکن است به افزایش اندازه و طول مدت نعوظ درست همانطوری که آرژنین کار می کند می تواند کمک کننده باشد. هندوانه حاوی اسید آمینه ای  به نام سیترولین است که به آرژنین تبدیل می شود و منجر به انقباض عروق خونی می شود. واقعیت این است که هندوانه دارای سیترولین است که یک یافته نسبتا جدید است، بنابراین هیچ مطالعاتی انجام نشده است تا نشان دهد که آن واقعا چقدر خوب کار می کند و یا اینکه چقدر هندوانه باید بخورید تا منافع آن را ببینید. با این حال، از آنجا که وقتی بحث از سلامت مردان سخن به میان می آید هندوانه به عنوان یک غذای فوق العاده در نظر گرفته می شود، شما نمی توانید هنگامی که فصل خوردن هندوانه است بسیار زیاد از آن بخورید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
AMIR

AMIR

1399-11-10 - 14:57 پاسخ

16 سانت دارم کافیه

مهرزاد

مهرزاد

1399-07-26 - 12:11 پاسخ

چه کار کنم الاتم بزرگ شه

حسین ناصری

حسین ناصری

1399-07-09 - 18:07 پاسخ

من الا تم کوچیک است چکار کنم بزرگ باشه

ارمان

ارمان

1399-06-28 - 18:55 پاسخ

هر کاری کردم بزرگ نمیشه

هدایت محمدی

هدایت محمدی

1399-06-27 - 16:48 پاسخ

آلت خودرابزرگ کنم

حمید

حمید

1399-06-01 - 17:44 پاسخ

درود.اولا که الت بایدخودش خوب باشه بقیع چیا الکیه..توان جسمی که داشته باشی الت هم بلندمیشه.من بدون هیچ مکملی خوبم..فقط مرد از ناارام بودن ذهن اعصاب خراب.التش ظعیف میشه.

احسان

احسان

1399-02-29 - 16:20 پاسخ

الات چکار کنم که بزرگ بشه

احسان مزیکی

احسان مزیکی

1399-02-19 - 14:09 پاسخ

سلام ..این موارد که فرمودید ..کلی هست ..چیزهای خاص که سریع جواب بده لطفا بنویسید

حميد

حميد

1398-12-04 - 22:47 پاسخ

خیلی عالی ممنون از لطفت وراهنمایتون مرسی