ترفندهایی جالب برای کاهش وزن تا عید نوروز

toranj
تا عید نوروز کمتر از40 روز وقت دارید پس برای کاهش وزن سریع عمل کنید.

خانم ها که تناسب اندام برایشان امری مهم است مطمینا برای لاغری برنامه سریع کاهش وزن را می پسندند. این مطلب برای این دسته از بانوان مناسب می باشد.

نکات شگفت انگیز برای لاغری سریع

یک رژیم سفت و سخت که در آن اثری از موادغذایی مورد علاقه شما نباشد، قطعا نتیجه نخواهد داشت و به شکست ختم می‌شود. همواره به خاطرداشته باشید که شما باید به مرور زمان تغییرات محسوسی در نوع تغذیه خود ایجاد کنید به این معنا که مصرف مواد غذایی شیرین و چرب را به حداقل برسانید و در کل کمتر غذا بخورید.

برای لاغری سریع مراقب مقدار مواد غذایی مصرفی خود باشید!

بدون شک برای کاهش وزن، لازم است که غذا کمتری میل‌ کنید. اما اگر قصد دارید که تمام مواد غذایی مصرفی جذب بدنتان نشود، لازم است که فکری به حال ظرف غذای خود کنید. آن‌ را تغییر دهید و از بشقاب‌های کوچکتر استفاده نمایید. لیوان و قاشق کوچک‌تر نیز بی‌تأثیر نیستند و درحقیقت شما با این تغییر و تحولات بدون این‌که متوجه بشوید، میزان کالری کمتری دریافت کرده‌اید. همواره به یاد داشته باشید که نیمی از ظرف غذای شما باید متشکل از سبزیجات، یک چهارم پروتئین و یک چهارم نشاسته باشد.

برای لاغری سریع خود را از خوردن مواد غذایی مختلف محروم نکنید

یک رژیم سفت و سخت که در آن اثری از مواد غذایی مورد علاقه شما نباشد، قطعا نتیجه نخواهد داشت و به شکست ختم می‌شود. همواره به خاطر داشته باشید که شما باید به مرور زمان تغییرات محسوسی در نوع تغذیه خود ایجاد کنید به این معنا که مصرف مواد غذایی شیرین و چرب را به حداقل برسانید و در کل کمتر غذا بخورید.

برای لاغری سریع هیچ یک از مواد غذایی را سرخود مصرف نکنید

به همان دلیلی که هیچ کدام از مواد غذایی را نباید حذف کنید، هیچ ماده‌ای را نیز فقط به این دلیل که سبک و کم کالری است، سرخود نباید مصرف نمایید. در واقع تمام مواد غذایی کالری دارند و ممکن است که مثلا همانند سبزیجات مشکلات گوارشی برای شما ایجاد کنند.

برای لاغری سریع در مصرف غذاهای خوش رنگ و لعاب دقت کنید‍!

ظاهر و اندازه بعضی از غذاها واقعا آدم را گول می‌زند و بهتر است که هر چه سریعتر شناخته شوند. به عنوان مثال، کالری ۳۰ گرم آرد با ۱۰۰ گرم نشاسته پخته برابری می‌کند و یا یک هشتم پیتزا یا تارت به اندازه ۱۰۰ گرم نشاسته  کالری دارد. اگر می‌خواهید که به سرعت گرسنه نشوید، باید تغذیه‌ای متعادل داشته باشید و اگر می‌خواهید به سرعت سیر شوید، از غلات و حبوبات کمک بگیرید.

برای لاغری سریع انجام یک فعالیت ورزشی یا بدنی را در الویت زندگی خود قرار دهید

متخصصان تغذیه معتقدند که ورزش برای افرادی که تصمیم به لاغری گرفته‌اند، یک برگ برنده بسیار مهم است. اما برای این‌که یک فعالیت ورزشی مفید و مؤثر باشد، لازم است که براساس خصوصیات فردی و روحی هر شخص برنامه‌ریزی شود. پزشکان توصیه می‌کنند که یک فعالیت ورزشی مفید باید ۳ تا ۵ بار در هفته انجام گیرد و نیز حتما باید متشکل از حرکات کششی باشد طوری‌که هم قلب را تقویت کند و هم ماهیچه‌ها را. اما برای رسیدن به این مهم، لازم است که فعالیت بدنی تمام افراد بررسی شود به این معنا که نمی‌توان برای همه یک مدل ورزش را تجویز کرد. درنهایت باید مراحل متفاوتی طی شود تا ورزش مناسب برای یک فرد انتخاب گردد. البته لازم به یادآوری است که سپری کردن این مراحل به زمان نیاز دارد و درواقع جزء اهداف بلندمدت محسوب می‌شود.

برای کاهش وزن سریع غذاهای کم کربو مصرف کنید

برای هر گرم کربوهیدراتی که می خوریم، بدن ما 3 گرم بیشتر آب نگهداری می کند. این اتفاق، آب اضافه را به درون سلول‌های بدن وارد کرده، که می‌تواند منجر به پف کردن و افزایش وزن شود. برای کاهش وزن سریع، اینجا یک نکته‌ی بزرگ داریم… کماکان به خوردن مقدار کالری نرمال روزانه‌تان ادامه دهید، اما مصرف کربوهیدرات خود را به زیر 40 گرم در روز کاهش دهید. بدن شما آب درون سلولی اضافه را از بین خواهد برد، و بزودی متوجه خواهید شد که لباس‌هایتان بهتر از گذشته برازنده‌ شما هستند.
کاهش مصرف کربوهیدرات یک راه خیلی سالم برای کاهش وزن سریع است. فقط یادتان نرود که چربی‌های سالم بخورید. رژیم‌های غذایی کم کربوهیدرات، باید در عوض حاوی پروتئین و چربی باشد.

برای کاهش وزن سریع روزه‌ مقطع بگیرید

روزه؟ آیا از گرسنگی خودتان را خواهید کشت؟ نه. نه دقیقا! شما هنوز مقدار مناسبی کالری کسب می‌کنید، اما تنها دفعاتی که در روز غذا می‌خورید را محدود خواهید کرد. روزه‌ی مقطع، مصرف غذا را به فواصل 4 تا 8 ساعته در یک روز محدود خواهد کرد. در هر وعده‌های غذاییتان هم تا جایی که سیر شوید خواهید خورد.

البته این روش تنها زمانی کار خواهد کرد که غذاهای سالم و مغذی مصرف نمایید.این تصور که می توانید برای کاهش وزن، تمام روز چیزی نخورید و آخر شب هم تنها یک شکلات یا بیسکوییت رژیمی بخورید را فراموش کنید. یکی از محاسن این نکته این است که تنها یک یا دو بار غذای سالم و مغذی خوردن در روز، تنظیم کالری مورد نیازتان را راحت‌تر خواهد کرد. همچنین پرخوری را نیز خیلی برایتان مشکل می‌کند.

همه چیز درباره لاغری سریع

فوت و فن لاغری سریع با مصرف قهوه سبز

رژیم لاغری سریع مُشت!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ