15 ترفند حرفه ای برای کسانی که می خواهند صبح ها ورزش کنند!

parya
زمان مناسب ورزش کردن برای هر کسی به برنامه روزانه و بدنش بستگی دارد،اما تحقیقات جدید نشان داده است که بهترین زمان ورزش صبح هاست. ما توصیه هایی از حرفه ای ترین متخصصان را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانید به کمک آنها روزتان را با باشگاه شروع کنید.

همه ما می دانیم که همه آدم ها،اهل صبح زود بیدار شدن نیستند.و البته این نکته را هم می دانیم که اگرصبح زود هم بیدار شویم،اشتیاقی برای ورزش کردن نداریم.در این مقاله به شما ترفندهایی حرفه ای یاد می دهیم که متوجه خواهید شد ورزش کردن در صبح زود چه تاثیر شگفت انگیزی برای شروع روزتان دارد.

درست است که زمان مناسب ورزش کردن برای هر کسی بستگی به برنامه روزانه و بدنش دارد،اما تحقیقات جدید نشان داده است کهبهترین زمان ورزش صبح هاست.

چرا ورزش کردن صبح ها بهتر است؟

اگر بعد از کار به باشگاه بروید و ورزش کنید،ممکن است با مشکلاتی مانند خواب آلودگی یا خستگی در باشگاه بعد از یک روز طولانی کاری، مواجه شوید.
ما توصیه هایی از حرفه ای ترین متخصصان و ورزشکاران را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانید به کمک آنها روزتان را با ورزش شروع کنید. در ادامهبا ترفندهایی که برای اینکه صبح ها ورزش کنید آشنا می شوید.

۱- از روش های متفاوت برای گرم کردن استفاده کنید

رایان ویک می گوید:

من هر صبح تا باشگاه دوچرخه سواری می کنم ، حتی در زمستان وقتی که هوای سرد به صورتم می خورد! واقعا دیگر نیازی به یک قهوه ی تلخ داغ صبح نیست.

۲- دو تا زنگ تنظیم کنید

هولی رینگر از شرکت ورزشی nike می گوید:

دوتا زنگ تنظیم کنید ، اولین زنگ برای اینکه متوجه شوید ۱۵ دقیقه وقت دارید تا باز هم بخوابید که این موضوع خیلی خوشایند است و دومی برای آماده شدن ، کمی مدیتیشن ، تسکین روح و گوش دادن به موزیک با صدایی بلند…کسب کمی کافئین و پوشیدن یک لباس ورزشی نایکی و آماده شدن برای شروع یک روز …

۳- از قبل آماده باشید و زود تر بخوابید

ساندی شین می گوید:

هر روز صبح بررسی می کنم که ورزش صبحگاهی من چطور قرار است پیش برود و برطبق آن خودم را آماده میکنم. در تمام روز هفته دیرتر از ساعت ده و نیم به رخت خواب نمی روم از این رو مشکلی با بیدار شدن در ساعت شش و نیم صبح ندارم و در نتیجه در عرض ده دقیقه خودم را آماده در بیرون از خانه خواهم دید.

۴- نیاز به یک تلنگر

جسی نیلند می گوید:

همیشه پرتو نوری که بعد از زنگ ساعت تابیده می شود این موضوع را به من خاطر نشان می کند که نمی خواهم بیشتر از این وقتم را به خواب اختصاص دهم و آنگاه کمی موزیک هیپ هاپ و در دست گرفتن اولین فنجان قهوه ی خود، روز شروع می شود.

۵ – یک صبحانه ی خوشمزه آماده ی خوردن..

سارا پوپ می گوید:

وقتی هر بار به زنگ ساعت پنج صبح نگاه می کنم یادم می افتد که باید صبحانه ی مورد علاقه ی خودم را قبل از هرچیزی سفارش دهم و برای صرف صبحانه ی مورد علاقه ام که شده سریعاً از خواب بیدار می شوم.

۶- ساعت زنگ دار خود را از تخت دور کنید

بریان گالگر می گوید:

در واقع قبلاً از ساعت زنگ دارم که سه صدا در می آمد ویبره ی آن تمام تخت و پاتختی را به ارتعاش و لرزه در می آورد از این رو در حین خواب مرا برای خاموش کردن زنگ به تکاپو می انداخت ، و مهمترین مسئله این بود که حرکاتی غیر قابل پیش بینی در رختخواب از من سر میزد از این رو ساعت را کمی دورتر از تخت قرار دادم.

۷- به یک عادت تبدیل کنید

آدام گریفین می گوید:

زندگی سرشار از عادات کوچک و بزرگ است ، از این رو برای اینکه به هدفی بزرگتر در ورزش صبحگاهی دست پیدا کنم یک عادت کوچک را سر راهم قرار دادم مثل قرار دادن ساعت زنگدار درون آشپزخانه. همینطور هر بار که در حال مسواک زدن دندانهایم در اول صبح هستم از خودم می پرسم: با افزایش ساعت بیداریم چه چیزی را کسب خواهم کرد؟ جواب همیشه “خیلی” است ، زیرا شما وقت بیشتری را در باشگاه و یا پشت میز در سر کار صرف می کنید.

۸- لباس خوب پوشیدن و گوش دادن به موزیک

بری برنکر می گوید:

بیشتر از هر چیز من به لباسهای بیرون و البته پوشیدن آنها علاقه مندم همینطور همیشه یک لیست فوق العاده از آهنگ دارم که به آن در حین ورزش صبحگاهی گوش می دهم و موزیک به من مسیر و راهی را که باید طی کنم را دیکته می کند.

۹- لباس قرمز بپوشید و نعناع بخورید

ورزشکار مشهور جی کاردیلو می گوید:

بیشتر لباس های ورزشی ام قرمز هستند زیرا رنگ قرمز به آدم انرژی بیشتری را القاء می کند و گردش خون را افزایش می دهد ، لا اقل برای من که جواب می دهد. همچنین از زمانی که در تیم دو و میدانی دانشگاه بودم متوجه شدم مصرف نعناع می تواند هوشیاری را بیشتر کند و باعث شود وقت بیشتری را به ورزش کردن اختصاص دهید.

۱۰- قهوه برابر با زندگی

الایکس براون می گوید:

یکی از ترفندها برای ورزش صبحگاهی این است که همیشه  قبل از ورزش صبحگاهی قهوه مصرف می کنم.

۱۱- دست و صورت خود را آب بزنید

لوک هاجست می گوید:

من می توانم برای ساعت ها در تختخواب خودم را فریب دهم و تنها مشکل من رسیدن پایم به زمین است ، آنگاه سریعاً به سمت دستشویی می روم و دست و صورتم را با آب سرد میشویم ، بعد از آن احساس بیداری و آماده بود برای شروع یک روز را خواهم کرد.

۱۲- بهانه ها را کنار بگذارید

ماریا هارت می گوید:

همیشه قبل از شب وسایلم را آماده می کنم و یک نایلن اضافه برای لباس های عرقی و لوازم بهداشتی کنار می گذارم… چون قبلاً همین ها بهانه ای برای ورزش نکردن بودند.

۱۳- با خودتان مهربان باشید

تارا فالر می گوید:

من عاشق یک وعده ی غذایی پر انرژی و سالم قبل ورزش هستم از این رو صبح با اشتیاق از خواب بلند می شوم غذای پر انرژی مثل کره بادام زمینی و جو می خورم و آماده ی یک ورزش خوب هستم.

۱۴- با دوستانتان ورزش کنید

مری مولر می گوید:

من چهار سگ دارم که همیشه صبح ها قبل از اینکه چیزی بخورم آنها را به پیاده روی می برم ، چه چیز بهتر از اینکه دوستانتان شما را به دویدن و پیاده روی وا دارند.

۱۵- به برنامه ی خود احترام بگذارید

مکنزی دوین می گوید:

به ورزش خود همانند نوبت دکتر فرزندانتان و یا برنامه ی کاریتان احترام بگذارید. برنامه ریزی در ورزش کردن باعث می شود تا به کارم ادامه دهم و سعی کنم تا هیچ چیز جلودار آن نباشد.

توصیه هایی برای بهترین ورزش صبحگاهی

ورزش‌های صبحگاهی برای آغاز یک روز بدون استرس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ