زیبایی پوست و مو به روش نیکول کیدمن

toranj
نیکول کیدمن پوستی درخشان و بدون لک دارد که راز زیباییش را می توانید در ادامه بخوانید.

ستاره های هالیوودی از مواد شیمیایی برای پوست وموی خود استفاده نمی کنند برای همین هم همیشه پوستی درخشان و زیبا دارند. نیکول کیدمن بازیگر معروف که دارای پوستی درخشان است برای زیبایی پوست خود از روش مختص به خودش استفاده می کند که شما نیز می توانید با دنبال کردن روش او به پوستی زیبا و درخشان دست یابید.

نیکول کیدمن

داشتن پوستی صاف و بدون چروک در 46سالگی بیشتر شبیه یک معجزه است. نیکول کیدمن راز زیبایی پوستش را در دوری از اشعه‌های مضر آفتاب می‌داند.

 او می‌گوید که هرگز بدون ضدآفتاب و پوشش مناسب زیر نور خورشید نمی‌رود، هرگز الکل نمی‌نوشد و اهل عادت‌های اشتباهی مثل سیگار کشیدن که در میان این قبیل هنرپیشه‌ها رواج دارد، نیست و به بهداشت فردی‌اش اهمیت زیادی می‌دهد.

راز زیبایی مو نیکول کیدمن

نیکول کیدمن روش خیلی جالبی برای با طراوت و طبیعی نگه داشتن موهای خود دارد بدون اینکه از رنگ مو استفاده کند. او موهای خود را با آب آلبالو می شوید.

آب آلبالو می تواند به موهای قرمز رنگ اضافی بدهد و باعث درخشش آن شود.

نصف لیوان آب آلبالوی 100% طبیعی و تازه را روی موهای خشک خود بریزید و تا زمانی که روی موی شما خشک شود منتظر بمانید سپس موهای خود را آبکشی نمایید و یا بعد از حمام آن را روی موهای تمیز خود بریزید و بعد بخوابید و صبح بیدار شوید و تاثیر آن را ببینید.

این روش دائمی نیست و قطعا تاثیری مثل رنگ مو روی موهای شما ندارد. ولی باعث می شود که موهای شما شفاف و درخشان بنظر برسد.

الو دکتر ، راز زیبایی زنان ترک !

الو دکتر ، راز اندام زیبای زنان برزیلی چیست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ