با این معجون یک هفته ای سایز دور کمر خود را کم کنید

sahar.d
اگر می خواهید روند کاهش وزنتان سرعت بیشتری داشته باشد، پیشنهاد می کنیم حتما این معجون را امتحان کنید تا از تاثیر فوق العاده آن حیرت زده شوید.

همه می دانیم که برای کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل احتیاج به یک برنامه ورزش منظم و دقیق داریم. اما در کنار این برنامه ورزشی باید برنامه تغذیه ای مناسبی هم داشته باشیم تا بهتر و سریع تر بتوانیم به نتیجه مطلوبمان برسیم. در این مطلب به شما معجونی پیشنهاد می کنیم که تاثیر بسزایی بر روند کاهش وزن شما خواهد داشت و تاثیرات آن را در مدت زمان بسیار کوتاه مشاهده خواهید کرد.

خواص ترب کوهی برای سلامتی

ترب کوهی دارای فواید بسیاری است اما ممکن است به دلیل مزه ی تلخ آن افراد کمی به سراغش بروند. این ترب از خانواده از آنجایی که ترب کوهی حاوی انواع موثر روغن خردل می باشد، می تواند ضد باکتری ها، قارچ ها و هم چنین ویروس هایی عمل می کند که سبب عفونت راه های تنفسی و مجاری ادراری می شوند. 

ترب کوهی سرشار از ترکیبی به نام گلوکوزینولات است. این ترکیب در شاهی و تربچه نیز وجود دارد و طعم تند و تیزی به این سبزیجات می بخشد. به عقیده محققان این ترکیب طبیعی باعث فعال شدن برخی آنزیم های سم زدا می شود که با رشد سرطان در بدن مقابله می کنند. نیازی نیست صبح تا شب ترب کوهی میل کنید تا اثر آن در بدن ایجاد شود. مصرف روزانه یک قاشق معادل 5 گرم از این ترب کافی است.

ترب کوهی در موارد سرفه ، خیز عمومی بدن ، خیز ریه ها ، آب آوردن انساج ، کم خونی دختران جوان ، ضعف قوا ، رماتیسم مزمن ، برخی بیماری های کلیوی ، آسم مرطوب ، ورم کلیه ، سنگ کلیه ، آلبومینوری، رفع سرفه مسلولین ، نقرس ، اگزما ، بی اختیاری دفع ادرار، یرقان ، عدم ترشح کافی معده به کار می رود. 

از شیره برگ آن به صورت مالیدنی روی سوختگی ها و بریدگی های سطحی استفاده می شود. 

شربت ترب کوهی همچنین سبب از بین رفتن آب اضافی و سموم از بدن می شود. 

خوردن ترب کوهی دید چشم و قدرت حافظه را نیز تقویت می کند. 

ترب کوهی سرشار از ویتامین C، پتاسیم، ویتامین B1، B6، منیزیم و فسفر است.

برای درمان برونشیت یا به عنوان یک تونیک استفاده می شود.

از برش های ریشه برای درمان رماتیسم یا دمل ها و کورک ها استفاده می شود. 

توجه داشته باشید که مصرف مقدار زیاد ترب کوهی سبب التهاب مخاط دستگاه گوارش می شود.

خواص معجون ترب کوهی

این معجون نه تنها چربی های شکمی را می سوزاند بلکه  آب اضافی بدن را نیز از بین می برد. این ترکیب به طرز خارق العاده ای درعملکرد مغز، حافظه، شنوایی و بینایی مفید واقع شده ومصرف آن در صورتی که با  تمرینات قلبی ومنظم همراه شود تاثیر آن را چند برابر می کند.

مواد مورد نیاز

ترب کوهی 125 گرم

4 عدد لیمو

به اندازه یک بند انگشت (2 سانتی متر) زنجبیل تازه

3 قاشق غذاخوری عسل

2 قاشق غذا خوری دارچین

روش تهیه معجون معجزه گر

با استفاده از غذاساز یا مخلوط کن ترب کوهی و زنجبیل را ترکیب کنید.آب لیموها را گرفته وبه ترب کوهی و زنجبیل اضافه کرده و مجددا 3 دقیقه با هم مخلوط کنید تا ترکیب شوند سپس دارچین و عسل را به این معجون اضافه کرده تا یک شربت شیرین و خوشمزه آماده شود.

روش مصرف

به مدت سه هفته، سه قاشق چای خوری از این نوشیدنی یا معجون را دو بار در روز، قبل از غذا و یا تمرین های ورزشی میل کنید.

میوه های چربی سوز برای لاغری شکم و پهلو

به جای کاهش وزن، اندازه دور کمر را کاهش دهید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ