رفع چین و چروک زیر چشم با این ویتامین

sahar.d
ویتامین E یک ماده ی بسیار موثر برای سلامت و زیبایی پوست است. در این مطلب شما را با تاثیر ویتامین E در رفع چین و چروک صورت آشنا می کنیم.

رفع چین و چروک زیر چشم یکی از نکات مهم در زیبایی چهره است زیرا چشم از مهمترین فاکتور زیبایی چهره محسوب می شود. ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که نقش بسیار موثری در بازسازی سلول های تخریب شده و همچنین در مقابله با رادیکال های آزاد مخرب دارد. در این مطلب نقش ویتامین E در رفع چین و چروک زیر چشم را بررسی می کنیم.

خواص ویتامین E

ویتامین E یک ویتامین محلول در چربی است که در بدن نقش «آنتی‌اکسیدانی» بازی می‌کند. همچنین به پیش‌گیری از آسیب‌های «رادیکال‌های آزاد» به چربی‌های خاصی در بدن که برای سلامتی ضروری هستند، کمک می‌کند.

ویتامین E یک ویتامین مهم است که برای عملکرد صحیح بسیاری از اعضای بدن مورد نیاز است و برای کند کردن روند پیری به طور طبیعی نیز بسیار مفید است.

این ویتامین در بسیاری از غذاها، مانند روغن‌های خاص، آجیل، گوشت و تخم پرندگان، میوه‌ها و روغن جوانه‌ی گندم یافت می‌شود. ویتامین E به صورت مکمل هم در دسترس است. فواید ویتامین E شامل درمان و پیش‌گیری از بیماری‌های قلبی و عروقی مانند درد قفسه‌ی سینه، فشار خون بالا و گرفتگی یا انسداد رگ‌ها می‌شود.

ویتامین E برای رفع چین و چروک زیر چشم

به دلیل حساس ونازک بودن پوست زیر چشم  این ناحیه از صورت به مراقبت بیشتری نیاز دارد وهمیشه باید مرطوب نگه داشته شود  به همین منظور اغلب افراد از کرم های دور چشم استفاده می کنند که بسیار گران قیمت هستند و همه افراد توان خرید این کرم ها را ندارند. ویتامین E جایگزین بسیار مناسبی برای کرم های دورچشم گران قیمت است.

برای از بین بردن خطوط وچین چروک دور چشم استفاده مرتب از روغن ویتامین E وماساژمحل مورد نظر راه حل بسیار مناسبی است. شما میتوانید روغن طبیعی ویتامین E را از عطاری ها تهیه کنید و یا قرص ویتامین E را تهیه کرده و هرشب یک دانه از قرص ها را با یک سوزن سوراخ کنید و محتویات آن را به زیر چشم زده و با ضربه زدن آرام ماساژ دهید تا جذب شود.

همچنین می توانید روغن ویتامین E را با روغن های گیاهی دیگر مخلوط کنید و به زیر چشم بمالید و ماساژ دهید.

مخلوط کردن با پودر قهوه روش دیگر استفاده از قرص ویتامین ای است بدین ترتیب که مقداری پودر قهوه را با روغن ویتامین ای به صورت ژلی درست کرده وصبح ها زیر چشمان خود بمالید .کافئین موجود در قهوه موجب پف زیر چشم می شود .

رفع چین و چروک دور چشم در یک هفته!

بهترین ماسک خانگی برای چروک های دور چشم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ