پرده برداشتن آنجلینا جولی از رازهای جذابیتش!

atoosamirzavandi
آنجلینا جولی هر روز به مدت یک ساعت ورزش می کند و حتی به هنگام مشغله در برنامه ی ورزشی خود خللی به وجود نمی آورد.

آنجلینا جولی هنرمند نامدار و مشهور هالیوود قطعا دارای رازهایی برای جوان نگه داشتن و مراقبت از پوست خود است. علاوه بر لوازم آرایشی مطمئنی که برای آرایش استفاده می کنند از روش های خانگی ساده ای برای مراقبت از پوست استفاده می کنند. در این مقاله این رازهای زیبایی را یاد بگیرید.

آنجلینا جولی معمولا آرایش ساده را می‌پسندد

آنجلینا جولی در حالت عادی تنها خط چشم باریکی دارد و در مراسم خاص کمی سایه پشت چشم می‌زند. لب‌های آنجلینا به اندازه کافی بزرگ و پرحجم هست و به همین دلیل معمولا برق لب یا رژ مایع براق برای او کافی است. تاجای ممکن کم آرایش می‌کند و علاقه خاصی به مواد آرایشی بیو دارد که از مواد طبیعی تهیه شده‌اند.

 

آنجلینا جولی اهمیت خاصی به مراقبت از موهایش می‌دهد

او از شامپو و رنگ موهایی استفاده می‌کند که بیو یا طبیعی هستند و تا جای ممکن تلاش دارد آسیب کمتری به موها برساند.

 

آنجلینا جولی برای محافظت از پوستش از کرم خاویار استفاده می‌کند

خاویار غنی از امگا ۳ است و میزان چربی خوب و پروتیین بالایی دارد. استفاده از ماسک خاویار و پس از آن کرم خاویار رمز شفافیت و پوست آنجلیناست و از افتادگی پوستش جلوگیری می‌کند. البته آنجلینا جولی برای پاکسازی پوست و سایر خدمات زیبایی و درمانی هزینه‌های گزافی می‌کند که در توان هر کسی نیست.

 

آنجلینا جولی بعد از بارداری هرگز اضافه وزن پیدا نکرد

او معتقد به فعالیت‌های سخت بدنی و ورزش شدید نیست و به گفته خودش هرگز رژیم‌های سخت نگرفته است. رمز زیبایی و تناسب اندام این بازیگر انجام یوگا و پیلاتس برای دور کردن استرس است. در ضمن او مواد غذایی سالم از جمله سبزیجات تازه و مواد غذایی بخارپز استفاده می‌کند. به هیچ عنوان شکر و قند مصرف ندارد و شیر سویا در برنامه روزانه‌اش است.

 وعده های کوچک و سبک

یک وعده غذایی روزانه آنجلینا جولیشامل سوپ است.او میگوید به سوپ علاقه زیادی دارد و به وسیله آن بدنش را سم زدایی میکند.

آنجلینا جولییک ساعت در روز را به ورزش کردن اختصاص میدهد و حتی مشغله کاری نیز نمی تواند در این برنامه خللی ایجاد کند.

آنجلینا هم فست فود می خورد؟

فست فود و انواع غذاهای با ارزش غذایی کم در سبد خانواده آنجلینا جولیجایی ندارد ، او از نوشابه استفاد نمیکند و سعی میکند با مصرف پروتئین و ویتامین به جای چربی های ناسالم رژیم غذایی بهتری داشته باشد.

او برای تقویت ماهیچه هایش یوگا کار میکند و یکی از زمینه های ورزشی مورد علاقه هنرهای رزمی است که سالها به آن پرداخته بود

مصرف پروتئین

آنجلینا جولیوعده های غذایی کم چربی را در رژیم غذایی اش گنجانده است.او روزانه دو نوع پروتئین گیاهی مصرف میکند و هفته ای یک بار نیز کاملا غذاهای پروتئینی مصرف میکند.

آنجلینا و روغن نارگیل

شادابی و زیبایی پوست آنجلینا جولیبه دلیل استفاده از روغن نارگیل در رژیم غذایی است. صبحانه او شامل انواع دانه های غذایی و میوه هاست و معمولا هنگام صرف سالاد کمی هم روغن نارگیل به آن اضافه میکند.

دوری کردن از عادتهای بد

در گذشته آنجلینا برای صبحانه خود قهوه می‌خورد و سیگار می‌کشید. او به خودش قول داد قبل از بچه دار شدن سیگار کشیدن و خوردن نوشیدنی و غذاهای انباشته از شکر را ترک کند.

 رازهای پنهان خوش اندامی زنان روس

راز زیبایی زنان آرژانتینی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ