تنگ کردن واژن با روش های خانگی

atoosamirzavandi
تمرینات کگل، رایج ترین ورزش های تنگ کردن واژن هستند.

تنگ کردن واژن مشکلی است که فکر عده ای از خانم ها را درگیر خود کرده است. این کار می توان هم به روش خانگی و هم به روش جراحی انجام داد. در این مقاله راهکارهای خانگی و ورزش های مناسب پیشنهاد شده است.

تنگ کردن واژن با ورزش کگل

تمرینات کگل، رایج ترین ورزش های تنگ کردن واژن هستند. در مورد نحوه انجام تمرین کگل و انواع آن، اطلاعات زیادی در دسترس است. ورزش کگل کمک می کند عضلات واژن قدرتمند شوند؛ علاوه بر این، ورزش کگل باعث می شود واژن گشاد و باز، دوباره جمع شود و به حالت تنگ و سفت اولیه بازگردد. واژن تنگ باعث می شود همسر شما در حین روابط جنسی، بتواند به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسد و تمایل بیشتری برای نزدیکی با شما داشته باشد. برای انجام تمرین کگل به صورت زیر عمل کنید:

به پشت دراز بکشید و عضلات پایین لگن را احساس کنید.

عضلات اطراف واژن را منقبض کنید. عضلات اطراف واژن همان عضلاتی هستند که با منقبض کردن آن ها، خروج ادرار را متوقف می کنید.

این حرکت را در یک ست ۲۵ تایی انجام دهید؛ روزانه سه تا شش ست تمرین کگل انجام دهید.

ورزش پاها

ورزش بالا بردن پاها، ورزش مؤثری برای تنگ کردن واژن گشاد است. از آنجایی که این ورزش کارایی زیادی در سفت شدن عضلات پایینی لگن دارد، بسیاری از خانم ها این ورزش را هر روز به طور منظم انجام می دهند. ورزش بالا بردن پاها، در حالت دراز کشیده روی زمین انجام می شود. هنگام انجام این حرکت، پاها را خم نکنید. پاها را چند ثانیه بالا نگه دارید؛ سپس به آهستگی ان ها را پایین بیاورید. این ورزش نه تنها شما را گرم می کند، بلکه تمامی عضلات پایین لگن را نیرومند می کند.

برای گرفتن بهترین نتیجه، این تمرین را پنج نوبت در روز و هر بار به مدت ۱۰ دقیقه انجام دهید. انجام مرتب این ورزش، باعث تنگ شدن واژن در سریع ترین زمان می شود.

برای تنگ شدن واژن رژیم غذایی مناسب انتخاب کنید

یکی از بهترین روش‌های ممکن،پیروی از یک رژیم ‌غذایی سالم است تا به طور طبیعی به سفت و محکم شدن کف‌لگن کمک کند. طبق تحقیقات انجام شده در این زمینه، شما باید خوراکی‌هایی مصرف کنید که سرشار از استروژن هستند. زغال‌اخته، انار، دانه کنجد، سویا، هویج، انواع توت و سیب همگی از جمله میوه‌هایی هستند که میزان زیادی از استروژن لازم برای بدن شما را تامین می‌کنند. علاوه بر این، توصیه می‌شود تا می‌توانید از غلات کامل سبوس‌دار، کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌های حیوانی ارگانیک استفاده کنید.

برای تنگ کردن واژن هنگام مقاربت پاهای خود را نزدیک به هم نگه دارید

در حقیقت این یکی از مفید‌ترین ترفند‌هایی است که برای تنگ‌کردن واژن به طور طبیعی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در هنگام مقاربت تا حدامکان پاهای خود را بسته و نزدیک به هم نگه دارید.

برای تنگ کردن واژن لباسزیر نخی یا پنبه‌ای بپوشید

یکی دیگر از شیوه‌های طبیعی و البته ساده استفاده از لباس زیر نخی است. این نوع الیاف خیلی سریع خشک می‌شوند و در نتیجه هوا می‌تواند به خوبی در این قسمت از بدن جریان داشته باشد. علاوه بر این، لباس زیر نخی مانع از رشد باکتری‌های ناسالمی می‌شود که خودشان عامل ایجاد عفونت هستند.

برای تنگ کردن واژن از ویتامینE استفاده کنید

مطابق با تحقیقات انجام شده در زمینه فواید ویتامینE، این ویتامین یکی از بهترین ویتامین‌هایی است که می‌تواند برای عملکرد اندام‌های مختلف بدن مفید باشد. استفاده از ویتامینE می‌تواند در درمان بیماری‌های مختلف از جمله دیابت و فشار خون بالا در طول دوره بارداری موثر باشد. علاوه بر تمامی این موارد،این ویتامین می‌تواند مرطوب‌کننده بسیار مناسبی برای خشکی واژن هم باشد. ویتامینE کمک می‌کند تا دیواره‌های واژن سالم‌تر و مستحکم‌تر بمانند.

برای تنگ کردن واژن از پروتئین‌های ارگانیک مصرف کنید

برای تقویت ماهیچه‌های واژن، شما نیازمند مصرف مقدار قابل توجهی پروتئین هستید.علاوه بر این، کم کردن غذاهای پرچرب و پرکالری، فست‌فودها و مصرف بیشتر کربوهیدرات‌های سالم مثل میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانند موثر باشند.میوه‌هایی مثل، آناناس، توت‌فرنگی برای استحکام دیواره‌های واژن بسیار مفید هستند.

با این روش ها مشکل خشکی واژن را برطرف کنید 

عوارض ترمیم واژن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ