بیماران تیروئیدی هرگز این کارها را انجام ندهند!

parya
بیماران تیروئیدی اغلب کارهایی انجام می دهند که بین همه ی آن ها یکسان است و اشتباه می باشد. اگر شما هم از این بیماری رنج می برید این مقاله را بخوانید تا بدانید که بیماران تیروئیدی هرگز این کارها را انجام ندهند!

بیماران تیروئیدی اغلب درگیر عادت های نادرستی می شوند که این عادات می توانند به ضرر آن ها باشد و سلامتی آن ها را به تاخیر بیندازد، اگر کنجکاو هستید بدانید که بیماران تیروئیدی چه کارهایی را نباید انجام دهند با ما باشید زیرا بیماران تیروئیدی هرگز این کارها را انجام ندهند!

سیگار کشیدن بیماران تیروئیدی

سیگار حاوی مواد شیمیایی مختلفی است که به صورت خاص برای تیروئید مضر هستند. برای بیماران مبتلا به گریوز، سیگار کشیدن خطر ابتلا به بیماری تیروئید چشمی را بالا می برد و همچنین تاثیر درمان این بیماری را نیز کم می کند. دلایل زیادی برای سیگار نکشیدن وجود دارد، اما بیماران تیروئیدی دلیل خاص خود را برای دور ماندن از سیگار دارند.

 قبول کردن آزمایش نرمال به عنوان نتیجه

از بسیاری بیماران تیروئیدی شنیده ام که می گویند، ” تست تیروئیدم طبیعی بوده اما هنوز فکر می کنم مشکل تیروئید داشته باشم ” و اولین سوال من از آنها این است، از نظر دکترتان طبیعی چیست؟ به عنوان یک بیمار تیروئید که می خواهد خوب شود، باید قبول کنید که وقتی حرف از سلامت خودتان است می خواهید با دلیل و قاطعانه متوجه شوید که مشکل برطرف شده.
یک تماس تلفنی که در آن می گویند آزمایشتان طبیعی بوده یا یک ایمیل که در آن خلاصه ای از آزمایش آمده نمی تواند راضیتان کند.
می خواهید همه آمار و ارقام را داشته باشید و معنی تمام آنها را بدانید. بسیاری از مردم شاید این را ندانند که حدود 10 سال پزشکان قادر به توافق سر طبیعی یا غیر طبیعی بودن هورمون های تیروئید نبودند.

با مشکل تیروئید میتوانم روزه بگیرم؟!

حقایقی درباره‌ی بیماری تیروئید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ