راه های افزایش قد در بزرگسالان

parya
اگر فکر می کنید سنتان افزایش یافته و دیگر بلند نخواهید شد این مطلب را بخوانید تا با راه های افزایش قد در بزرگسالان آشنا شوید.

قد بلند از گزینه هایی است که مورد دلخواه اکثر انسان ها می باشد. اما از سنی به بعد افزایش قد امکان پذیر نیست بلکه با رعایت نکاتی می توان قد را بلند نشان داد. راه های افزایش قد در بزرگسالان را اگر نمی دانید در اینجا یاد بگیرید.

نکات مهم درباره افزایش قد

لباس هایی با راه راه عمودی بپوشید و از لباس های راه راه افقی استفاده نکنید . خطوط عمودی باعث کشیده شدن چشم به سمت بالا و پایین میشود به همین دلیل چشم بیشتر ارتفاع را طی میکند تا عرض را ، به همین دلیل قد شما بلند تر نشان داده خواهد شد . خطوط افقی نیز تاثیر برعکسی دارند و باعث کوتاه نشان دادن قد شما می شوند .

رنگ لباس را متناسب انتخاب کنید یا از لباس تک رنگ استفاده کنید . استفاده از رنگ های مختلف در لباس ( پیراهن ، شلوار و غیره ) باعث تقسیم شدن بدن به چند قسمت خواهند شد اما اگر یک دست لباس بپوشید باعث میشود که شما بلندتر از قد واقعی خود نشان دهید .

لباس های چهار خانه درشت نپوشید . لباس های چهار خانه درشت باعث کوتاه نشان دادن قد شما میشوند . همیشه از چهار خانه های کوچک استفاده کنید .

لباس گشاد نپوشید . کسانیکه لباس های گشاد و بزرگ تر از سایز خود می پوشند به نظر می آید که در لباس خود گم شده اند و همین امر سبب چاق تر و کوتاه تر نشان دادن آنها خواهد شد .

یک غذای معجزه گر برای افزایش قد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ