از کجا بفهمیم دختری چراغ سبز نشان می دهد؟!

از کجا بفهمیم دختری چراغ سبز نشان می دهد؟! پاسخ این سوال را در این مقاله بخوانید.

از کجا بفهمیم دختری چراغ سبز نشان می دهد؟! سوالی است که ممکن است برای آقایان مجرد پیش بیاید. برای هرفرد مجردی ممکن است پیش بیاید که در محیط کارش جنس مخالفی وجود داشته باشد و نظرش را جلب کند اما اگر مردی در محیط کارش دختری باشد و دوست دارد بداند که نظرش چیست از کجا باید بداند. ایا می توان فهمید که دختری چراغ سبز نشان می دهد.

چگونه متوجه علاقه فرد مقابل خود شویم؟

تنها راه مطمئن برای دانستن اینکه فردی شما را دوست دارد گفتن آن به طور مستقیم است. با این حال، سرنخ های متنوعی برای نشان دادن احساس شخصی فردی نسبت به شما وجود دارد. به گزارش مایندبادی گرین، بر اساس اظهارات کارشناس روابط جنسی و رابطه در ادامه چند نشانه رفتاری و جسمی برای جذابیت و نشانه علاقه مند شدن فرد مقابل وجود دارد.

1- جلب توجه کردن

یکی از تفاوت های بارز میان زنان و مردان، نحوه عملکرد آن ها می باشد. عملکرد مردان به طور مستقیم است. این در حالی است که زنان به طور غیر مستقیم عمل می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مردان سر از کار زنان در نمی آورند. حالا سوال این است که از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد؟ اگر مردی مورد علاقه خانمی باشد, آن خانم سعی می کند به هر طریقی بیشتر جلب توجه کند. همگام شدن با مرد, به طور مکرر سر راه مرد قرار گرفتن از جمله نشانه های علاقه دختر به جنس مخالف می باشد.

2- فعال شدن زبان بدن

خداوند جسم انسان را طوری آفریده که در مواجه با چیزهای مورد علاقه اش، به طور غیر ارادی از خود واکنش نشان می دهد. به بیان دیگر زبان بدن زنان در مواجه با مرد مورد علاقه شان, فعال می شود و به همین دلیل ممکن است حرکات به خصوصی در آن هنگام انجام دهند. بازی کردن با موها, چشم برنداشتن از مرد مورد علاقه در هنگام گفتگو, لبخند زدن و تقلید از مرد مورد علاقه از جمله نشانه های علاقه مند شدن دختران به پسران می باشد.

3- کنجکاوی کردن

در صورتی که دختری نسبت به پسری علاقه مند شود, مدام در مورد او کنجکاوی می کند. در واقع دختران با این عمل سعی در شناسایی علایق پسر و پیوستگی بیشتر با او دارند. این بدان معنا است که دختران با کنجکاوی بیشتر از مرد مورد علاقه خود, سعی می کنند علایق مشترک را شناسایی و آن ها را جلوه دهند.

4- سنجش وضعیت مالی

دختری که به پسری علاقه دارد و او را همسر آینده خود تصور می کند, وضعیت مالی او را می سنجد. بنابراین در صورتی که وضعیت مالی شما, برای دختر مورد نظرتان اهمیت دارد, می تواند نشانه این باشد که دختر نیز به شما علاقه مند است. این خصوصیت به دلیل این است که دختران دوست دارند وضعیت مالی همسر خود را بدانند.

5- صحبت کردن در مورد آینده

دختری که به پسری علاقه مند شده, دائما آینده خود را با آن پسر تصور می کند. بنابراین اشتیاق بیشتری به صحبت کردن در مورد آینده با پسر نشان می دهد. بنابراین در صورت مشاهده این علایم, احتمال دهید که دختر به شما علاقه مند است.

6- بی قرار شدن

یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن دختران, بی قراری آن ها می باشد. اگر مشاهده می کنید دختری در مواجه با شما تنها این حالت را پیدا می کند, احتمالا به شما علاقه شدیدی دارد و قصد ازدواج با شما را دارد. در این صورت پیشنهاد می کنیم تست روانشناسی ازدواج را امتحان کنید.

7- حسادت ورزیدن

حسادت یکی از خصوصیاتی است که در زنان بیش از مردان مشاهده می شود. دختری که به پسری علاقه دارد, از مشاهده آن پسر با دختر دیگر ناراحت می شود. این ناراحتی به دلیل حسادت در او ایجاد می شود.چگونگی و آنالیز نگاه های دخترانه از دیگر نشانه های علاقه مند شدن دختران محسوب می شود. با آگاهی و شناخت این علائم و نشانه ها به راحتی می توان بفهمیم دختری دوستمان دارد و با برخورد صحیح و درست در برابر این نشانه ها, می توان عشق دختران نسبت به خود را افزایش دهیم.

8- هر جا هستید، او آنجاست

ناگهان متوجه می شوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راه روی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم میزند، یا “تصادفی” به شما برخورد میکند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد.آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و برای این است که خود را در موقعیتی قرار دهد تا شما « قدم اول» را بردارید. مساله اینجا است که بسیاری از مردان نسبت به این عمل زنان بی توجه هستند و به همین دلیل بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند. مردان مستقیم عمل می کنند، زنان غیر مستقیم. بنابراین اگر زنی مکررا” شروع به قرار گرفتن سر راه شما نمود، احتمال اینکه او اینکار را عمدا” انجام می دهد زیاد است.

9- او حرکاتی ویژه انجام می دهد

یک جمله قدیمی می گوید:”جسم دروغ نمی گوید.” طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنگام ابراز علاقه بی اختیار شروع به انجام یک سری حرکات جسمانی مشخص می کند. این اعمال غیر شفاهی از گشاد شدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغیر است.

علائم فیزیکی جذابیت:

مردمک های چشم حین نگاه کردن به شما گشاد می شوند

افراد به طور معمول مردمک های گشاد شده را با مصرف مواد مخدر یا الکل یا تجربه ای دیگر در مطب چشم پزشکی مرتبط می دانند، اما اگر مردمک چشم شخصی که به شما نگاه می کند نیز گشاد شود می تواند نشانه قدرتمندی در جذب و علاقه مندی نسبت به شما باشد.

مردمک چشم درست در مرکز عنبیه چشم قرار دارد که به چشم شما اجازه عبور نور را می دهد. مردمک برای کمک به تمرکز چشم و تنظیم با نور گشاد می شود. با این حال، پاسخ های فیزیولوژیکی مانند جاذبه یا هیجان جنسی، هجوم اکسی توسین و دوپامین به مغز را نیز آزاد می کند – یعنی هورمون های شاد یا دوست داشتنی – که می تواند روی اندازه مردمک چشم نیز تاثیر بگذارد.

برخی درمانگران روابط جنسی می گویند این پاسخ غیرکلامی شبیه “نعوظ یا تغییر در لب یا ولو است. جایی که با باز شدن رگ های خونی خون وارد و باعث لخته شدن می شود که در نتیجه باعث اعصاب کمی حساس تر می شوند. درست مانند لحظه ای که شخصی که دوست دارید شما را لمس کند مردمک چشم نیز هنگام علاقه مند شدن و داشتن جذابیت گشاد می شوند.

سرخ شدن و برافروخته شدن پوست

افراد اغلب به دلیل احساس خشم یا تحقیر قرمز می شوند، بنابراین زمینه برای این مورد مهم است، اما این پاسخ عاطفی غیر ارادی نیز می تواند شاخصی برای جذب شخص به سمت شما باشد. در این وضعیت چهره از شدت آدرنالین یا هیجان قرمز می شود – مانند بعد از ارگاسم – زیرا آنها منبع اصلی ارتباطات و احساسات هستند.

سرخ شدن یا قرمزی گون ها یک پاسخ صادقانه است هنگام داشتن احساس یا هیجان جنسی نسبت به شخص دیگری که به آن علاقه مند شده اید تحریک شود.

تن صدا تغییر می کند

برخی اوقات افراد برای نشان دادن حس دوست داشتن خود با فرد مورد نظر خود صحبت می کنند و به عنوان  نشانه جذابیت نامحسوس صدای خود را تغییر می دهند. مردان به احتمال زیاد صدای خود را خش دار می کنند تا در پاسخ به جذابیت جنسی مسلط تر به نظر برسند در حالی که زنان صدای خود را بلندتر می کنند. اعم از ناخودآگاه یا عمدی شخص لحن صدای خود را تغییر می دهد زیرا در این حالت می خواهد از میان مردم متمایز شود تا توجه یا گوش شما را جلب کند. در صورت انجام دادن این کار از طرف هر دو باید نتیجه گرفت علاقه مندی و جذابیت دو طرفه رخ داده است.

بیشتر بخوانید:معرفی تمام خوراکی های مزاج گرم برای رهایی از سردی بدن

زبان بدن باز

اگر علاقه مند به تشخیص علاقه مندی و میزان جذابیت در افراد مختلف به ویژه فرد مورد علاقه تان هستید زبان بدن باز می تواند نشانه قدرت جذابیت جدی باشد، برخی نشانه های زبان بدن که علائم جذابیت در مردان است عبارتند از:

  • هنگام گفتگو با یکدیگر پوست خود را بخارانید.
  • محدود کردن وقفه ها و حواس پرتی ها.
  • عصبی حرف هایش را با لکنت بیان می کند.
  • هنگامی که به وی نگاه می کنید نگاه خود را از شما می دزد.
  • برخی نشانه های زبان بدن که علائم جذابیت در زنان است:
  • در حال نگاه کردن به شما موهای خود را نوازش می دهد.
  • لب های خود را به آرامی می لیسد.
  • به شوخی های شما حتی در موارد بی مزه نیز می خندد.
  • تلاش برای لمس شما مانند لمس دست یا شانه.
  • بازی با اشیا به طور تصادفی.
  • هر زمان به فردی به شما علاقه مند شود به شما لبخند می زند و حین گفتگو به شما توجه دارد.

به شما نزدیک تر می شود

آیا تا به حال متوجه شده اید چقدر تمایل دارید به موضوع مورد علاقه خود نزدیک شوید؟ نشانه قدرت جذب نحوه نشستن یا ایستادن آنها در حضور شما است به عنوان مثال، اگر بدن خود را به سمت شما متمایل یا خم کنند یا صندلی خود را هنگام شام نزدیک به صندلی شما قرار دهند می تواند از نشانه های جذابیت و علاقه مندی باشد.

تقلید رفتار شما

هنگامی که شخصی به سمت شما جذب می شود ناخودآگاه برخی از رفتارها و حرکات شما را پیش می گیرد. برای ایجاد پیوند یا احساس همسویی بیشتر با شما ممکن است فنجان قهوه خود را مانند شما نگه دارد یا از همان عبارات مورد استفاده شما را به کار گیرد یا حتی برخی از رفتارها یا عادات شما را تقلید کند.

افراد هنگام جذب شدن و علاقه مندی و حتی ایجاد حس راحتی شروع به آینه کاری یکدیگر می کنند یعنی هنگامی که فرد مورد نظر جذب شما شود برخی از کارهای شما را برای نشان دادن درگیری تعامل بودن با شما تقلید می کند.

اگرچه در برخی افراد متضاد جذب یکدیگر می شوند، اما با این وجود افراد تمایل دارند افراد دارای مشترکات با خود را دوست داشته باشند. در واقع هرچه شباهت بیشتری به یکدیگر داشته باشید به همان اندازه بیشتر شبیه هم می شوید و پیوند عاطفی قوی تری بین شما شکل می گیرد.

حرکات زیرکانه برای بهبود ظاهر خود

در حالی که فرد مورد نظر با شما صحبت می کند ممکن است وی به طور مداوم درباره آرایش موهای خود حساسیت نشان دهد یا نگران این باشد خرده غذا بین دندان هایش گیر کرده باشد. شخصی که به شما علاقه مند است تمام تلاش خود را برای اطمینان از کنترل و خوب بودن مو و لباس خود انجام می دهد.

مراقب حرکاتی که از خود نشان می دهد باشید زیرا وی می خواهد از نظر بصری جذاب به نظر برسد به ویژه اگر حرکات هنگام لحظه نگاه کردن بهم رخ دهد.

افزایش دمای بدن

اصطلاحات متداول مانند “گرمای اشتیاق” یا “آغوش گرم” همه به این نشانه قدرتمند جذابیت اشاره دارند در واقع فرد هنگامی که شما برایش جذاب به نظر برسید و علاقه مند شده باشد دمای بدن وی افزایش می یابد.

مشابه چگونگی بالا آمدن خون به سطح پوست هنگام سرخ شدن یا قرمزی افزایش دمای بدن نیز همان پاسخ جسمی را به دنبال خواهد داشت، اما آنچه باعث ایجاد این نشانه می شود ناشی از ضربان سریع قلب است.

ما اغلب به دلیل فعالیت های فیزیکی، استرس یا اضطراب عرق می کنیم، اما افزایش دمای بدن نیز محصول جانبی پاسخ جنسی است. نوعی جذابیت وجود دارد، اما ممکن هم است همیشه یک جذابیت عاطفی نباشد، بنابراین برای درک تفاوت بین جذابیت جسمی یا احساسی نیاز به صرف زمان است.

داشتن نگاه های عمیق

اگر فرد مورد علاقه شما تماس چشمی عمیق با شما برقرار کند باید گفت آن فرد بدون دلیل به چشمان شما خیره نمی شوند. در اتاقی شل.غ یا حتی صرف شام دو نفره هر گونه تماس چشمی طولانی مدت نشانه این است که وی به سمت شما جذب شده است.

به طور معمول برقراری تماس چشمی با فردی که کمی ناخوشایند به نظر برسد بعید است، بنابراین در این حالت فرد در عرض چند ثانیه سریع نگاه را برمی گرداند و از نگاه خیره خود جلوگیری می کند، اما هنگامی که این فرد گزینه مناسبی باشد ارتباط چشمی یک رابطه عاطفی قوی بین شما و شخص مورد نظر شما محسوب می شود.

البته این نکته را در نظر داشته باشید در برخی افراد به دلایل گوناگون مانند اضطراب اجتماعی نگاه طولانی مدتت آزاردهنده است، بنابراین نداشتن تماس چشمی طولانی مدت را نشانه بی علاقگی در وهله نخست نگذارید و آن را بیشتر بررسی کنید.

علائم رفتاری جذابیت:

فیگور بدن در حضور شما

بدن فرد ممکن است هنگام اضطراب یا بی حوصلگی هنگام صحبت نسبت به اضطراب یا هیجان وی واکنش نشان دهد. رفتار ناخوشایند می تواند شامل مالیدن گوش خود، نوازش کردن بازو یا حتی چرخاندن همان دکمه پیراهن باشد.

به طور قطع ایرادات عصبی می تواند نشانه بی علاقگی کسی باشد. اگر آنها به جای اینکه با شما تماس چشمی برقرار کنند ساعت یا تلفن خود را زیاد چک می کنند یا با چیزی که روی میز است مدام بازی می کنند می تواند نشانه این باشد کخ راحت نیست و دوست دارد محل را به سرعت ترک کند.

بیشتر بخوانید:علت احساس مزه فلز در دهان

ارتباط مکرر

اگر متوجه شدید فردی به روش های مختلف برای گسترش گفتگو با شما به صورت تلفنی یا پیام کوتاه اقدام می کند آن را نشانه خوبی قلمداد کنید. به طور طبیعی شما می خواهید با افرادی که دوست دارید صحبت کنید. این نه تنها یعنی آن شخص محذوب شما شده بلکه به این معنی است این شخص می خواهد ارتباط خود را با شما گسترش دهد که فراتر از سطح حاضر باشد. وی برای آشنایی بیشتر با شما اقدام می کند و به خود و شما فرصت آشنایی بیشتر می دهد به امید اینکه این رابطه به سرانجام برسد.

پرسیدن سوالات زیاد

شخصی که شما را مجذوب خود کرده است می خواهد از شما سوالات شخصی زیاد برای ایجاد پیوند بپرسد. رمزگشایی این علائم جذاب به راحتی امکان پذیر است زیرا این که آیا فرد از شما درباره خودتان یا افکار تان می پرسد به میزان علاقه آنها به شما مربوط می شود. هنگام پاسخ دادن به سوال وی آیا سوال دیگری را پیگیری می کند؟

رفع موانع فیزیکی

وقتی شخصی به شما جذب می شود موانع جسمی بین خود و شما را از میان برمی دارد. به عنوان مثال، حین حضور در رستوران وی همه چاشنی ها، منوها، ظروف، نوشیدنی ها و سایر موانع را کنار می گذارند تا یک مسیر واضح بین خود و شما از طریق میز ایجاد کند. این به شما اجازه ورود به فضای شخصی اش را می دهد باعث نزدیکی از نظر جسمی می شود.

در برنامه ریزی ها پیشقدم می شود

شخصی که شما از نظرش جذاب به نظر می رسد به طور دائم می خواهد برنامه ریزی کند. در صورتی که برنامه ریزی مداوم وی برای شما حین داشتن علاقه آزاردهنده است می توانید درباره زمان و روزهایی که می توانید باهم وقت بگذرانید صحبت کنید. علاوه بر این، حین برنامه ریزی علاقه مندی های طرف مقابل را نیز در نظر بگیرید و از قبل به وی خبر دهید زیرا برنامه ریزی لحظه آخری و اطلاع رسانی آن می تواند نشانه بی علاقگی به نظر رسد.

توجه

این که آیا وی متوجه تمام جزئیات ریز می شود یا موارد ریز و درشتی را که با وی به اشتراک می گذارید را به خاطر می آورد توجه به این موضوع می تواند نشانه جذابیت باشد زیرا نشان می دهد شخص روی همه آنچه شما می گویید متمرکز است و سعی در ایجاد ارتباط با شما دارد.

وی ممکن است شما را با هدیه هایی که در گذر زمان از آنها حرف زده اید شگفت زده کند یا از تغییر ظاهری که هیچ کس متوجه آن نشده تعریف کند یا متن متفکرانه ای برای شما ارسال کند زیرا وی می داند شما آن را به طور قطع دوست خواهید داشت.

مترجم: الهه زارعی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ