با این آب خوش طعم، چربی شکمتان را آب کنید!

با آب این میوه های خوشمزه، چربی شکمتان را آب کنید.

اگر قصدآب کردن چربی شکمتان را دارید یک راه خوشمزه را به شما پیشنهاد می کنیم و آن هم مصرف آب های میوه های خوشمزه می باشد. در این مقاله شما میوه هایی را معرفی میکنیم که بهتر است آب آنها را مصرف کنید و با این آب خوش طعم، چربی شکمتان را آب کنید!

 با این آب خوش طعم، چربی شکمتان را آب کنید!

شکمی تخت و صاف با نوشیدن آب هندوانه

مادامی که شربت ها، به طور طبیعی و بدون افزودن شکر تهیه و مصرف شوند، بدون هیچگونه نگرانی از افزایش وزن، می توان از نوشیدن آنها لذت برده و بدن را همواره هیدراته نگه داشت و آب هندوانه، یکی از برترین گزینه هاست! هندوانه، این میوه خوش طعم و کم کالری، نه تنها به دلیل محتوای آب فراوان، فوق العاده مفید و باارزش بوده و بدن را کاملا هیدراته نگه می دارد، بلکه سرشار از مواد مغذی مثل لیکوبن برای مبارزه با سرطان و اسید آمینه ای عالی مثل آرژنین می باشد. در یک مطالعه جدید، پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که آرژنین قادر است چربی بدن را کاهش داده و موجب افزایش توده عضلانی بدن شود.

چای نعناع و لاغری برای شکمی تخت و صاف

این نوشیدنی باطراوت در روزهای گرم سال، فوق العاده است. چای نعناعی سرد، شکم صاف و زیبا را به شما هدیه می دهد. جالب است بدانید نوشیدن این چای، موجب هضم سریعتر چربی های موجود در غذاهایی مثل برگرها و استیک شده، نفخ را برطرف کرده و به این ترتیب، اندام شما را زیبا و متناسب می سازد.

با نوشیدنی آناناس شکمی تخت و صاف داشته باشید

 با تهیه نوشیدنی یخ دربهشت آناناس، شکم صاف و زیبا داشته باشید. آناناس، به طور طبیعی، دارای آنزیمی به نام بروملین است که موجب شکسته شدن پروتئین ها، سهولت هضم و رفع نفخ می شود.

5پیشنهاد ویژه برای آب کردن چربی دور شکم!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ