علایمی که نشان می‌دهد شوهرتان به شما خیانت می‌کند

اگر نگران خیانت احتمالی شوهرتان هستید به این ۵ نشانه توجه کنید. اگر ردپای او را در همه این موارد دیدید، می‌توانید مطمئن شوید که پای یک زن در میان است!

به شوهرتان مشکوید؟ فکر می‌کنید به شما خیانت می‌کند؟ گاهی این فکرها تمام وجودتان را می‌گیرد، درباره هیچ چیز دیگر جز احتمال خیانت شوهرتان نمی‌توانید فکر کنید. نشانه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بفهمید که آیا شوهرتان در حال خیانت به شماست یا نه. اگر نگران خیانت احتمالی شوهرتان هستید به این ۵ نشانه توجه کنید. اگر ردپای او را در همه این موارد دیدید، می‌توانید مطمئن شوید که پای یک زن در میان است!
رفتار نامتعارف با تلفن‌اش
این یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌هایی است که فاش می‌شود وقتی خیانت در حال وقوع است، بویژه اگر شوهرتان معمولاً درباره ارتباطش با دیگران با شما صادق بوده باشد. اگر هر بار که به حمام می‌رود پیامی دریافت می‌کند، حالا صدای زنگ گوشی‌اش را بسته و گوشی را درست کنار خودش نگه می‌دارد. این‌جاست که می‌توانید به او شک کنید. هرچقدر او درباره گوشی‌اش رازآلودتر رفتار کند احتمال ارتباط پنهانی‌اش با زنی دیگر بیشتر است.
او آدم دیگری شده است
بسیاری از زنان به این دلیل به خیانت شوهرشان پی می‌برند که می‌بینند به طور ناگهانی شخصیت شوهرشان عوض شده است. برای مثال اگر متوجه شدید که خیلی زیاد درباره ظاهرش دغدغه دارد یا بیش از حد معمول به خودش می‌رسد، پس دلیلش می‌تواند این باشد که شخص دیگری را دارد که تحت تاثیرش قرار بدهد. همه عزیمت‌های شبنه دیروقت به باشگاه، کوتاه کردن مو به‌طور هفتگی و خرید محصولاتی که برای مراقبت از پوست است، می‌تواند یک نشانه باشد. البته ممکن است او سعی می‌کند که خودش را به این دلیل می‌آراید که به چشم شما بهتر به نظر برسد. اما اگر این نشانه در کنار نشانه‌های دیگر قرار بگیرد، جای نگرانی است.
قطع رابطه جنسی
دلایل زیادی برای چرایی افول رابطه جنسی در یک رابطه وجود دارد، از استرس بیش از حد گرفته تا صرفاً نبود میل جنسی. اگرچه مردان به داشتن سطح بالای هورمون تستسترون شناخته‌ شده‌اند، اگر شوهرتان تلاشی نمی‌کند، یک جای کار می‌لنگد. اگر در شش ماه گذشته رابطه جنسی خوبی با همدیگر داشتید و ناگهان شوق در او متوقف شده، به معنای این است که او در جای دیگری تجربه سکسی دارد. دقت کنید که به محض رسیدن به خانه می‌رود دوش بگیرد؟ شاید به این دلیل است که نمی‌خواهد بوی زن دیگری را بدهد. رابطه جنسی مهم‌ترین بخش از یک رابطه نیست اما یکی از فاکتورهای مهم سلامت است.
همیشه باید جای دیگری باشد
شاید کلیشه‌ای به نظر برسد، اما به نظر می‌رسد «کار کردن تا دیروقت» بزرگ‌ترین و بهترین بهانه‌ای است که مردان خیانتکار می‌آورند. اینکه یک جلسه کاری مهم دارد یا باید دیروقت به باشگاه برود یا حتا بدون اینکه به شما بگوید کجاست غیبش می‌زند حتما کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌ است. اگر هربار که به محل کارش زنگ می‌زنید به این بهانه که «باتری گوشی‌ تمام شده» یا برای ناهار بیرون رفته در دسترس نیست، پس بوی خیانت می‌آید. 

غریزه‌تان می گوید او خیانت می‌کند
اعتقاد داشته باشید یا نه، بزرگ‌ترین نشانه‌ای که ثابت می‌کند شوهرتان در حال خیانت به شماست، غریزه‌تان است. وقتی زمان زیادی را با کسی گذرانده باشید، عادت‌ها و رفتارهایش را مثل کف دست‌تان می‌شناسید. همین‌طور می‌دانید که چقدر خوب (یا بد) به شما دروغ می‌گوید. اگر غریزه‌تان به شما می‌گوید که خبری است، بتابراین براساس غریزه‌تان سعی کنید با او حرف بزنید.
(منبع: tomorrowoman)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1397-01-16 - 20:22 پاسخ

کاش همسر آدم قدر از خود گذشتگی هامون رو بدونه شوهرم مدرک دیپلم داشت خودم بهش درس دادم تا دانشگاهش تمام شد ولی دانشگاه همش با دخترهای کلاس پیامک میداد حتی شهریه دانشگاهش رو میدادم کاش اشتباه نمیکردم چون هیچ کس قدرمو ندونست حتی خانوادش بعد تمام کردن درسش سعی کردند تا طلاقم رو بگیرند

1395-07-02 - 03:13 پاسخ

وقتی خیانت می بینی باید بذاری بری

ساسی

ساسی

1395-02-12 - 20:09 پاسخ

کاملا درست است و تمام علائم اتفاق میافتد علاوه بر اینها اگر خیانتی در کار باشد زمانی که با همسرت به مشکلی برسید او تلاشی به بهبودی رابطه نمیکند و نهایت تلاشش برای فیصله دادن به موضوع است و حتی علاقه به وقت گذاشتن با شما ندارد