جورج کلونی، بار دیگر پدر می‌شود

براساس آخرین خبرها در رسانه‌های شایعه‌پرداز، شکم همسر جدید جورج کلونی، بازیگر محبوب هالیوود، به سرعت گسترش شایعه‌ها درباره‌ حاملگی‌اش، بزرگ می‌شود.

براساس آخرین خبرها در رسانه‌های شایعه‌پرداز، شکم همسر جدید جورج کلونی، بازیگر  محبوب هالیوود، به سرعت گسترش شایعه‌ها درباره‌ حاملگی‌اش، بزرگ می‌شود.

سه ماه پس از ازدواج کلونی با امل علم‌الدین، همسرش به یکباره از انظار عمومی محو شد و شایعه‌ها درباه بارداری‌اش قوت کرد. دوستان و آشنایان این دو چهره مطرح گفته‌اند که آن‌ها در آغاز سال نو در بیانیه‌ای اضافه شدن قریب‌الوقوع یک نوزاد به خانواده را رسماً اعلام خواهند کرد.

یکی از دوستان این زوج به مجله استار گفت: «کلونی و همسرش از آن جور آدم‌ها نیستند که پیش از موعد مقرر اعلام کنند که بچه‌ای در راه است.» اما او همچنین گفت: «در عین حال مشخصاً همسر کلونی نشانه‌هایی از شادی از خود بروز داده که نمی‌توان نادیده‌اش گرفت. از جمله این‌که وقتی خانواده امل از او پرسیدند که حامله است یا نه، او فقط خندید و گفت آن‌ها چه شامه تیزی دارند، انکار نکرد.»

جورج کلونی از ازدواج قبلی خود دو فرزند به نام‌های نینا و نیک دارد.

او در سال ۱۹۸۹ با تالیا بالسام، بازیگر آمریکایی ازدواج کرد اما چهار سال بعد از او جدا شد. در سال‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره ازدواج مجدد جورج کلونی مطرح شد اما نهایتاً او با امل علم‌الدین، وکیل لبنانی‌اش ازدواج کرد و به زودی از او نیز صاحب فرزند می‌شود.

(منبع: classicalite)

مطلب مرتبط:
لبخندهای میلیون دلاری- جورج کلونی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ