به این ۵ دلیل ورزش از بوتاکس بهتر است

هر زنی می‌خواهد ‌نه تنها در دوره جوانی‌اش، بلکه در سال‌های پایانی دهه‌های ۴۰ و ۵۰ سالگی‌اش هم جذاب و هم خوش‌سیما باشد.

هر زنی می‌خواهد ‌نه تنها در دوره جوانی‌اش، بلکه در سال‌های پایانی دهه‌های ۴۰ و ۵۰ سالگی‌اش هم جذاب و هم خوش‌سیما باشد. اما متاسفانه آن‌ها پیرتر می‌شوند. و به این دلیل دست به هر کاری می‌زنند تا جوانی را به آن‌ها بازگرداند.
این روزها، یکی از محبوب‌ترین‌ متدها تزریق بوتاکس است. اما بوتاکس فقط می‌تواند روی چهره‌مان کارکرد داشته باشد، نه روی بدن‌مان. پس چطور می‌توانیم هم جوان به نظر برسیم و هم لاغر و هم خوش‌اندام؟ جواب، ورزش منظم است. پاسخ، ورزش منظم است. ورزش فوائد بسیاری دارد، برای مثال:
۱- استحکام
در مقایسه با آهسته دویدن و تمرینات تناسب‌اندام، روی آوردن به ورزش‌هایی مثل یوگا یا دیگر انواع شرقی می‌تواند بدن‌تان را متوازن و خوش‌اندام کند.
۲- استخوان‌هایتان قوی‌تر می‌شود 
ورزش منظم، استخوان‌های‌تان را از بیماری‌های مختلفی که ممکن است بعد از چهل سالگی پدیدار شوند، مثل آرتروز در امان نگه دارد.
۳- عضلات‌تان به‌طوز طبیعی کشیده می‌شوند
وقتی پیر می‌شویم،‌ اگر نگران عضلات‌مان نباشیم، آن‌ها قدرت و استحکام‌شان را از دست می‌دهند‌، اما ورزش می‌تواند بدن و عضلات‌مان را در شکل و حالت خوبی حفظ کند.
۴- جلوگیری از بیماری‌های مختلف قلبی
ورزش باعث می‌شود قلب‌مان به طور مداوم کار کند، بنابراین زنان با ورزش از بیماری‌هایی نظیر حمله قلبی پیشگیری می‌کنند.
۵- راهی مناسب برای فرار از زندگی عادی‌تان
اگر خسته و افسرده هستید و نمی‌دانید چکار باید بکنید، ورزش برای‌تان احساسات تازه‌ای به ارمغان می‌آورد. بنابراین می‌توانید مشکلات را در زندگی روزانه فراموش کنید.
(منبع: wmnlife)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ