رمانتیک‌ترین شوهر دنیا؛ ۱۰ هزار نامه عاشقانه در عرض ۳۰ سال+ویدیو

mojtaba
بیل برزنن می‌داند چکار باید بکند تا شوهر خوبی باشد و در بیش از سه دهه‌ای که از ازدواجش می‌گذرد، هر روز این کار را انجام داده است.

بیل برزنن می‌داند چکار باید بکند تا شوهر خوبی باشد و در بیش از سه دهه‌ای که از ازدواجش می‌گذرد، هر روز این کار را انجام داده است.
او و همسرش که هر دو ۷۴ ساله هستند تفاوتی با زوج‌های معمولی ندارند. آنها هم دعوا می‌کنند، می‌خندند، کنار همدیگر می‌نشینند، با هم بیرون می‌روند اما یک جنبه در ازدواج آنها هست که اکثر ازدواج‌های دیگر آن را ندارند. بیل در سه دهه‌ی گذشته هر روز برای همسرش یک نامه عاشقانه نوشته است.
کریستین فکر می‌کند که همسرش در مجموع حدود ۱۰ هزار نامه‌ی عاشقانه برای او نوشته است و او همه‌ی آنها را مرتب کرده و در پوشه‌هایی نگه داشته، به همین دلیل آنها می‌توانند به همه‌ی خاطرات گذشته‌شان برگردند و بدانند در یک روز بخصوص چه کاری کرده بودند و چه احساسی داشتند.

ویدیویی درباره مردی که ۱۰ هزار نامه عاشقانه برای همسرش نوشته است
بیل برزنن معمولا هر شب قبل از اینکه به رختخواب بروند نامه عاشقانه را به همسرش می‌داده.
برزنن به هافینگتن پست گفت که در اوایل دهه‌ی ۱۹۸۰ تصمیم گرفت هر شب نامه‌ عاشقانه‌ای به کریستین بدهد، اگرچه اعتراف می‌کند خودش هم انتظار نداشت آنقدر دوام داشته باشد.
بیل گفت: «ما هرگز با ترشرویی و قهر نمی‌خوابیدیم. همه‌ی مسایل و بحث‌ها هر شب تمام می‌شد. این کلید یک ازدواج موفق است. او هر شب منتظر است نامه عاشقانه‌ای دریافت کند.»
می‌توان گفت که بیل برزنن، رمانتیک‌ترین شوهر جهان است. او همچنین گفت: «می‌بینید که یک زوج جوان به رستوران می‌روند و سرشان توی گوشی تلفن و از اینجور چیزهاست به جای اینکه چشم‌شان به چشم همدیگر باشد… اگر حواستان به همدیگر باشد و چیزهای کوچک بیرونی حواستان را پرت نکنند، همه چیز خوب خواهد بود. این روش برای ما جواب داد!»
بیل همچنین گفت برای یک رابطه‌ی پردوام عاشقانه، باید هر روز عشق‌تان را به همدیگر نشان دهید، خواه با نامه عاشقانه باشد، خواه با چیز دیگر.
(منبع: هافینگتن پست)

مطلب مرتبط:
۵ تاثیر عجیب عشق بر جسم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ