چرا زنان می‌خواهند ما مردان سوپرقهرمان باشیم؟

maryam01
سوار سپیدپوش، نجات‌دهنده یا سوپرقهرمان، اسمش را هر چه بگذارید، زن‌ها به آن نیاز دارند. اما چرا آن‌ها به سوپرقهرمان‌ نیاز دارند؟

سوار سپیدپوش، نجات‌دهنده یا سوپرقهرمان، اسمش را هر چه بگذارید، زن‌ها به آن نیاز دارند. اما چرا آن‌ها به سوپرقهرمان‌ نیاز دارند؟ 
۱- کاری می‌کنیم که احساس امنیت کنید
گاهی اوقات زیاد احساس بزرگ شدن و قوی بودن نمی‌کنید. برخی مواقع نمی‌توانید از شرّش خلاص شوید و نمی‌توانید حساب طرف را کف دستش بگذارید. بعضی اوقات به یک سوپرقهرمان شخصی نیاز دارید، کسی با مهارت شنوایی بالا، بازوان قدرتمند و قلبی رئوف.
۲- هر وقت به ما نیاز داشته باشید حاضر می‌شویم
یک سوپرقهرمان همواره در لحظه‌ی مورد نظر ظاهر شده و دخترک را از شر آزار و اذیت دیگران نجات می‌دهد. فقط کافی‌ست به او علامت دهید (ابرو بیندازید و یا با یک چشمک به او علامت دهید) و او از ناکجا ظاهر می‌شود.
۳- کاری می‌کنیم که شما هم احساس سوپرقهرمان‌بودن کنید
آنچه دوست داریم درباره سوپرقهرمان خود ببینیم درواقع حضور آن‌ها جلوی دوستان‌مان است و دوست داریم به این مسئله ببالیم که چه آدم قدرتمندی است. آنها هرگز ما را سرافکنده و شرمسار نمی‌کنند.
۴- هر وقت در خطر باشید زندگی‌تان را نجات می‌دهیم
شاید ما سوپرقهرمان‌ها نتوانیم مثل یک آتشنشان قوی و قهرمان‌ باشیم، اما این را می‌دانیم که می‌توانیم هر کاری برای نجات زندگی شما انجام دهیم.
۵- می‌توانیم پیگیر کارهایتان باشیم
من می‌توانم در را برایتان باز کنم، چون قادرم به انجام این کار. اصلاً تمام عمرم دربازکن بودم. دستانم پر از میوه و بسته‌های خرید و هدیه است. بگذار این‌ها را به تو تقدیم کنم. سوپرقهرمان تو دوست دارد به تو کمک کند.
۶- از خودمان بیشتر از شما انتظار داریم
سوپرقهرمان‌ها اصلا دروغ نمی‌گویند، اصلا در چیزی تقلب نمی‌کنند. برای همین دوست داریم آنها را در بالاترین جایگاه حفظ کنیم. 
۷- الهام‌بخش‌تان خواهیم بود
سوپرقهرمان شخصی شما باید کسی باشد که دنبالش هستید. پس وقت‌تان را با کسی که به لحاظ عاطفی شما را خسته می‌کند تلف نکنید. کسی را انتخاب کنید که هر آنچه را که می‌خواهید به شما می‌دهد.
(منبع: yahoo)

مطلب مرتبط: 
مردان این ۱۰ نوع زن را دوست ندارند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ