مژه‌های این مرد با خوردن چه غذایی این‌قدر بلند شده است؟

مهرناز زاوه
پیشنهاد شده نام یک مرد اوکراینی که بعد از خوردن یک غذای خاص، مژه‌هایش بی از حد بلند شده در کتاب رکوردهای جهان، گینس گنجانده شود.

پیشنهاد شده نام یک مرد اوکراینی که بعد از خوردن یک غذای خاص، مژه‌هایش بی از حد بلند شده در کتاب رکوردهای جهان، گینس گنجانده شود.
والری اسمگیلی، ۵۸ ساله اهل شهر کیف اوکراین پیش از آن‌که مژه‌هایش را ببرند، در یک جلسه رسمی اندازه‌اش می‌گیرد.
او می‌گوید تغییر در رژیم غذایی‌اش و خوردن یک غذای خاص باعث رشد عجیب مژه‌هایش شده است.
او به رسانه‌های محلی گفت: «من چیزی را خوردم و متوجه شدم مژه‌هایم خیلی سریع رشد می‌کند. من به فکر پول در آوردن از این راه هستم، بنابراین راز غذایی را که خوردم فاش نمی‌کنم.»
او پس از آنکه فهمید مژه‌هایش چقدر مورد توجه قرار گرفته و زن‌ها به مژه بلند طبیعی‌اش حسادت می‌کنند، تصمیم گرفت فورا مژه‌هایش را حفظ کند. سوال‌های مکرر درباره مژه‌های والری، او را عصبانی کرده است.


او گفت: «وقتی حرف می‌زنم به نظر می‌رسد آدم‌ها، چه زن چه مرد خیلی به حرفی که من می‌زنم توجه نمی‌کنند بیشتر حواس‌شان به مژه‌های من است. زن‌ها در خیابان می‌ایستند و از من می‌پرسند راز بلندی مژه‌هایم چیست. می‌توانند ببینند که مژه‌هایم واقعی است و ساختگی نیست. صادقانه می‌گویم مژه‌هایم حالا خیلی سنگین هستند و پلک‌هایم زخم شده‌ است. و با این مژه‌هایی که جلوی چشمم را گرفته، نمی‌توانم به خوبی ببینم.»
او گفت که به دفتر محلی کتاب رکوردهای جهان، گینس می‌رود که رسماً مژه‌اش را اندازه بگیرند تا شاید رکورد بلندترین مژه اروپا را بزند، نه رکورد جهان را. 
مطابق با آن‌چه در کتاب گینس ثبت شده، بلندترین مژه به طول ۷ سانتی‌متر متعلق به استوارت مولر اهل فلوریداست که در سال ۲۰۰۷ ثبت شد.
(منبع: مترو)

مطلب مرتبط: 
مواردی که در مورد کاشت مژه نمی‌دانید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ