چند راهکار مفید برای سفید کردن دندان‌ها

maryam01
لبخندی با دندان‌های سفید‌تر تنها گویای وضعیت ظاهری مناسب و خوب شما نیست، بلکه می‌تواند تصویر گویاتری از شما را نشان دهد. در این‌جا به برخی راه‌کارها برای سفیدتر شدن دندان‌ها می‌پردازیم.

لبخندی با دندان‌های سفید‌تر تنها گویای وضعیت ظاهری مناسب و خوب شما نیست، بلکه می‌تواند تصویر گویاتری از شما را نشان دهد. در این‌جا به برخی راه‌کارها برای  سفید کردن دندان‌ها می‌پردازیم.
از سفیدکننده‌ی حاوی هیدروژن برای مالیدن به دندان‌تان استفاده کنید. مراقب باشید که آن را نخورید. این کار را سه ‌بار در روز انجام دهید. این محلول نسبت به سایر محلول‌ها برای سفیدتر شدن دندهان‌ها بسیار مؤثرتر است.
برای آن‌که دندان‌هایتان را سالم و سرحال نگه دارید، نباید تا حد امکان به سراغ سیگار، الکل، قهوه و چیزهایی از این دست بروید. اگر نمی‌توانید از خوردن یا مصرف آنها دست بکشید، پس لااقل سعی کنید برای آنکه رنگ دندان‌تان کمتر از بین برود، آنها را با نی بخورید. این نوشیدنی‌ها دوست خوبی برای دندان‌تان نیستند.

خبرنامه‌های رایگان الودکتر را روزانه دریافت کنید

مالیدن نارگیل خام با روغن می‌تواند باعث زیباتر شدن لبخندتان شود. هر روز حدود ۱۰ دقیقه روغن آن را به دندان‌هایتان بمالید. آزمایش‌ها نشان داده که این کار باعث سفیدتر شدن دندان‌ها می‌شود. سعی کنید حدود ۱۰ دقیقه این کار را انجام دهید.
برای داشتن دندان‌های زیباتر با کمک رژیم غذایی‌تان، غذاهای نیم‌پز بیشتری بخورید. جویدن غذاهای نیم‌پز راه مناسبی برای داشتن دندان‌های سفیدتر و بهتر است. در حالی که غذاهای نیم‌پز را نمی‌توان کاملا برای سفیدتر شدن دندان‌ها‌ تجویز کرد، اما خوردن آنها باعث درخشان‌تر شدن دندان می‌شود.
از برگ‌های خشک‌شده و کوبیده‌ی گیاهان هم می‌توان برای سفیدتر شدن دندان استفاده کرد. از طرفی این روش به سالم‌تر ماندن لثه‌تان هم کمک می‌کند.
(منبع: health)

خبر مرتبط:
آیا سفید کردن دندان ها مضر است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
محمد

محمد

1394-09-28 - 07:02 پاسخ

مرسی ممنونم من.کانالتون روهمیشه دنبال میکنم.... ولی تبلیغاتون.خیلی زیاد شده بااین بازم.ممنونم