با مدل‌های آرایشی مد روز آشنا شوید

maryam01
مدل‌های آرایشی این روزها با سرعت زیادی تغییر می‌کنند. در اینجا به هفت مدل آرایشی روز می‌پردازیم.

مدل‌های آرایشی این روزها با سرعت زیادی تغییر می‌کنند. در اینجا به هفت مدل آرایشی روز می‌پردازیم.
در مدل راشل زویی، طراح مُد که آرایش آن را آرایشگر معروف بریتانیایی، شارلوت تیبوری انجام می‌دهد از یک مداد قهوه‌ای شکلاتی برای ایجاد لکه‌ی گربه‌مانند، چیزی نظیر آرایش‌های دهه‌ی ۶۰ و ۷۰ میلادی استفاده می‌شود.
مدل خاکستری تیره زیر چشم. این سایه‌ی تقریبا با رنگ محو، مدل بسیار معروفی است، عکسی که این‌جا می‌بینید آخرین مدلش است. به جای به چشم آمدن مژه‌ها، معمولا آرایشگران تلاش می‌کنند تا زیر چشم بیشتر دیده شود.

در مدل جنی پکهم که آرایش آن را تالیا اسپرو انجام داده، از محصولات Laura Mercier استفاده شده است. او می‌گوید که این کاملاً یک آرایش راک‌اند‌رولی است. تأکید او روی استفاده از کرم‌پودرها برای از بین بردن هرگونه قرمزی صورت، خصوصاً اطراف چشم است.
مدل تریسی ریز که آرایش آن را سر جان، با محصولات La Prairie انجام می‌دهد (او با خواننده‌ی معروف یعنی بیانسه هم در این زمینه کار کرده است). سر جان به شدت روی مژه‌ها کار می‌کند و معتقد است که چشم‌ها اولین چیزی هستند که باید خود را نشان دهند.
مدل راشل زویی که طراح مویی به نام جُش با استفاده از محصولی به نام John Frieda Frizz Ease Beyond Smooth Frizz Immunity Primer بهترین مدل موی ممکن را آرایش می‌کند. او  معتقد است مو باید سیخ بماند، اما نه زیاد.

مدل سونو که طراح موی آن، اودیله گیلبرت از محصولات Kenra استفاده می‌کند تا با کمک سنجاق‌های مصور، موهای دم‌اسبی درست کند. برای آن‌که مو حالت خود را به خوبی حفظ کند از اسپری Kenra Volume Spray 25 استفاده می‌کند.
مدل تیبی که مانیکورکننده‌ی آن، سون چویی که از واکس Jin Soon Nail به رنگ مات خالص و یکی مواج به رنگ سفید مایل به صورتی استفاد می‌کند.
(منبع: beauty)

خبر مرتبط:
لوازم آرایشی تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ