همه دردسرهای مرد خانواده برای مدیریت وقت

maryam01
مدیریت زمان توسط مرد خانواده هرگز کار ساده‌ای نبوده است. کار زیاد توأم با فرصت کم. همه‌ی مردان این احساس را تجربه کرده‌اند.

مدیریت زمان توسط مرد خانواده هرگز کار ساده‌ای نبوده است. کار زیاد توأم با فرصت کم. همه‌ی مردان این احساس را تجربه کرده‌اند. وقتی می‌خواهید با دوستان‌تان وقت بگذرانید همسرتان از این قضیه آزرده می‌شود چون زیاد بیرون از خانه هستید. همسران ما هم نیاز دارند تا با آن‌ها اوقاتی را بگذرانیم.
بچه‌ها
شاید کاری بدیهی باشد اما تجربه نشان می‌دهد که هر وقت سرکار نباشیم، اوقاتمان با بچه‌هایمان می‌گذرد. این چیز بدی نیست اما باید کمی برای خودمان (زن و شوهر) هم وقت بگذاریم.
زمانی که برای «خود» اختصاص می‌دهید به اندازه‌ی زمانی که به «آنها» اختصاص می‌دهید مهم است.
کار می‌کنیم، نظافت می‌کنیم، از بچه‌ها نگهداری می‌کنیم، و آن وقت اضافه‌ را به رابطه‌مان می‌پردازیم. اما کی برای خودمان وقت می‌گذاریم؟ من عاشق بیرون از خانه‌ام و همیشه دنبال راهی هستم که از خانه بیرون بروم. وقتی بچه دارید شاید با خود فکر کنید که دیگر زمان ورزش کردن یا پیاده‌روی ندارید، اما سعی کنید برای این کار وقت بگذارید.
لیستی تهیه کنید و انجامش دهید
با تهیه‌ی لیست و نوشتن برنامه‌ها، کلی وقت اضافی پیدا می‌کنید. اگر پارکینگ‌تان باید درست شود، یا پس از تمرین بسکتبال پسرتان باید دنبالش بروید و یا دخترتان باید به کلاس باله برود، این لیست می‌تواند به شما کمک کند که به تمام این کارها برسید. در واقع شما با این کار زمان خود را مدیریت می‌کنید، و درباره‌ی تمام جوانب آن می‌اندیشید. آخرین توصیه این است که  برخی مواقع از سرعت کارها بکاهید و آرام باشید، به خصوص زمانی که غرق کارهای روزمره‌اید.
(منبع: familyhealth)

خبر مرتبط:
آیا در برنامه غذایی هفتگی به فکر سلامت مردان خانواده هستید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ