درمان‌‌ خانگی خستگی با آب نارگیل

mojtaba
خستگی از علائم رایجی است که افراد معمولاً به خاطر کار زیاد، تمرینات طاقت‌فرسا، بی‌خوابی شبانه، اضطراب و نگرانی از آن رنج می‌برند.

خستگی از علائم رایجی است که افراد معمولاً به خاطر کار زیاد، تمرینات طاقت‌فرسا، بی‌خوابی شبانه، اضطراب و نگرانی از آن رنج می‌برند. اما خستگی دائمی می‌تواند به خاطر بیماری، برخی اختلالات، شیوه‌ی ناسالم زندگی، رژیم غذایی نامناسب، کمبود مواد معدنی و ویتامین‌ها، بارداری و کم‌خونی نیز رخ دهد. یک فرد چاق معمولا به سادگی احساس خستگی می‌کند. آنها باید هر روز سخت‌تر کار کنند. افرادی که تیروئید داشته و یا بیماری قلبی دارند نیز همواره احساس خستگی می‌کنند. دکتر مایکل مورای، متخصص درمان خانگی چند درمان خانگی برای خستگی پیشنهاد کرده است.
بادام‌‌
بادام‌‌ بسیار مغذی بوده و حاوی موادی است که باعث مقاوم‌سازی و سرحال آوردن بدن شده و عملکرد آن را در وضعیت خوبی نگه می‌دارد. ۱۵ عدد بادام را هنگام شب در آب بگذارید. صبح که شد پوستش را کنده و لهش کنید تا حالت خمیری پیدا کند. بعد آن را با یک لیوان شیر مخلوط کرده و بنوشید.

دکتر مایکل مورای
میوه‌ آملا
دکتر مورای در کتاب «دایره‌المعارف درمان خانگی» نوشته که این میوه نه تنها درمان‌کننده‌ی بسیاری از بیماری‌ها و اختلالات است، بلکه میزان مقاوت بدن را نیز افزایش می‌دهد. حاوی مواد مغذی برای مغز بوده و از طرفی قلب و کبد را مستحکم کرده و کارایی ریه‌ها را بالا می‌برد.


آب نارگیل
آب نارگیل بدن و ذهن را سرحال آورده و عملکرد تمام اعضای بدن را افزایش می‌دهد. سرشار از مواد معدنی و ویتامین است. سعی کنید دوبار در روز آن را بنوشید.

خبرنامه دکتر مورای را پنجشنبه‌ها رایگان دریافت کنید
شیر
شیر یک غذای کامل بوده و حاوی تمام مواد سازنده‌ی مورد نیاز بدن است. سرشار از پروتئین‌های سالم بوده که در فراهم‌آوردن انرژی به سلول‌های بدن و ترمیم پوشش و بافت آن‌ها نقش مهمی دارند.

خبر مرتبط:
با خستگی کار با کامپیوتر چه کنیم‌؟ 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
هاشم برجلو

هاشم برجلو

1394-11-09 - 05:00 پاسخ

خیلی عالیه.ممنون و خدا قوت