مادر جوان به خاطر استفاده از فرچه‌ی آرایش دوستش، ویلچرنشین شد+عکس

mojtaba
مادر جوانی باید باقی عمرش را روی ویلچر سپری کند. او به خاطر استفاده از فرچه‌ی آرایش دوستش وقتی آن را روی جوش صورتش مالید دچار عفونت شد.


خانم جو گیلکریس ۲۷ ساله در روز ولنتاین، عفونتی در بدنش شیوع پیدا کرد و رفته‌رفته به مهره‌های ستون فقراتش رسید. وی تاکنون در بیمارستان پرنسس بریبین آلکساندرا بستری بود و دکترها تلاش کردند تا این باکتری را در بدن وی از بین ببرند.

خبرنامه ستاره‌ها را چهارشنبه‌ها رایگان دریافت کنید
او می‌گوید: آاین وضعیت در قالب دردی مختصر در پشتم آغاز شد و فکر کردم که به خاطر وضعیت بد نشستن یا ایستادنم بوده، اما این درد بدتر و بدتر شد. دردی باورنکردنی که هیچ کارش نمی‌شد کرد. صادقانه بگویم که حس می‌کردم دارم می‌میرم- دردی بدتر از درد زایمان داشتم.»


مدت زمان زیادی طول کشید تا دکترها بفهمند که مشکل چیست و بدن او هم کم‌کم شروع کرد به کرخت شدن و در نهایت در پایش هیچ حسی نداشت. خانم گیلکریس می‌گوید: این بی‌حسی کم‌کم به بالا به سمت بازوها و سینه می‌رسد و اگر این وضعیت رخ دهد به کما می‌روم. برای انجام عمل جراحی خانم گیلکریس را با هواپیما از وارویک  به بریسبین منتقل کردند. دکترها به او هشدار دادند که احتمال دارد به خاطر این عمل، عفونت شدیداً روی مهره‌های پشتش تأثیر بگذارد و او نتواند هرگز راه برود و مجبور باشد روی ویلچر بنشیند.


خودش می‌گوید: «دکترها به من گفتند که دیگر نمی‌توانم راه بروم، اما من تلاش کردم که با این قضیه بجنگم و شروع کردم به تمرین راه رفتن. تا این‌که دو هفته پیش دکترها گفتند می‌توانی یک تا دو ساعت در روز راه بروی. احساس می‌کنم شانس دوباره‌ای برای زندگی به دست آورده‌ام.»
خانم گیلکریس به خاطر این وضعیت هیچ کنترلی بر ناحیه‌ی زیر‌شکمی خود ندارد. دکترها هم‌چنان برای از بین بردن این عفونت، آنتی‌بیوتیک‌های بسیار قوی برای او تجویز می‌کنند و او باید سه ماه دیگر نیز برای بهبودی کامل در بیمارستان سپری کند.
(منبع: دیلی میل)

خبر مرتبط:
درمان‌ خانگی عفونت چشم با گل‌ یاسمن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ