تازه‌عروس اجازه نداد دستگاه‌ها را از شوهرش جدا کنند، و شوهرش نجات یافت+عکس

mojtaba
زنی اهل جورجیا از قبول پیشنهاد دکترها بر جدا کردن دستگاه‌ها از شوهرش که با موتور تصادف کرده بود سر باز زد.

زنی اهل جورجیا از قبول پیشنهاد دکترها بر جدا کردن دستگاه‌ها از شوهرش که با موتور تصادف کرده بود سر باز زد.
خانم دانیل دیویس هفت ماه بعد از ازدواج با شوهرش وقتی او با موتورش تصادف کرد فهمید در آستانه از دست دادن همسرش قرار دارد. او می‌گوید: «من می‌دانستم که خدا کمکمان می‌کند تا این مشکل را حل کنیم. فکر نمی‌کردم که این مسئله چیز بزرگی برای خدا باشد.»
او در ادامه گفت که دکترها به خانواده‌اش پیشنهاد کردند که دستگاه را از شوهرش جدا کنند چون دیگر امیدی به زنده ماندنش نیست.

خبرنامه ستاره‌ها را چهارشنبه‌ها رایگان دریافت کنید
دانیل به این نتیجه‌ی دردناک رسید که انگار برایان اصلا به خاطر نمی‌آورد او همسرش است. برایان اصلا نمی‌توانست به خاطر بیاورد که پدرش مرده و خودش ازدواج کرده است. این سه سال کاملا از حافظه‌ی او پاک شده بود، هرچند در این میان همین که بالاخره به یاد آورد‌ که خلاصه دانیل همسر اوست، واقعا اتفاق بزرگی بود.


هفته‌ها گذشت تا این‌که برایان به طور معجزه‌آسایی به حرف آمد و گفت: «دارم سعی می‌کنم.»
افرادی که دچار آسیب‌های مغزی می‌شوند دوران بازپروری طولانی‌ای می‌گذرانند، و حتی ممکن است ۱۰ سال طول بکشد تا بهبود پیدا کنند.
در حال حاضر برایان و دانیل روی بهبودی او به طور روزانه کار کرده و از تمرینات یوگا برای تقویت حافظه و به دست آوردن کنترل مجدد جسمش استفاده می‌کنند. 
خلاصه برایان به نقطه‌ای رسید که دیگر نیازی به هیچ نوع درمان و دارویی ندارد و دانیل از این مسئله بسیار ذوق‌زده است. برایان می‌گوید: «مردم نمی‌دانند که چه کارهای بزرگی می‌توانند با جسم‌شان انجام دهند.»
(منبع: دیلی میل)

خبر مرتبط:
کدام نوع سکته مغزی بیشتر سبب مرگ می‌شود؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ